• een jongen op zo'n oude oma fiets fietst en dan echt als hij gammel is. [/de fiets niet de jongen] (nerd)

    Ben ik de enige die dat sexy vind, of zijn er nog meer mensen die dat vinden? Ik ben vast gewoon raar xd

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 15:41 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Scrubs schreef:
    (...)

    Demijne is gammel, maar niet verroest haha.
    en ik 'geil' op een jongen die ik vaak zie in de bushalte haha.
    dat vind ik meestal ook sexy, als een jongen wacht op de bus.
    dat is eigenlijk best raar? ;'D

    Mijne is gammel en een beetje veroest (krul)

    Hahaha dat is niet raar dat is sexy. Althans vind ik dan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jaaaa dat is leuk :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind het niet echt sexy ofzo, maar jongens op een gewone fiets ook niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ohjaa! dat is zoo lekker (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, ik vind het wel hot hoor. (: Ik vind alles hot wat hier werd besproken, (behalve natuurlijk die onderbroek en die bilspleet enzo) Jullie snappen wel wat ik bedoel. ;p Hehe, iniedergeval. Ik heb geen gammele, maar een net nieuwe omafiets ofzo. Nouja, niet echt nieuw, maar bijna nooit gebruikt XD Staat telkens in de kelder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb een jongen bij de Mac gezien en die had gewoon abnormaal blauwe ogen. Ik zat erover te denken om te vragen: Heb jij lenzen, maar dat liet ik maar achterwege x]
    En het rare is, hij keek mij ook een tijdje aan zodat ik nog meer kans had om die ogen te bekijken.
    So-de-ju!


    No growth of the heart is ever a waste

    Neeee, vind ik niet sexy :Y). Ik vind jongens met te grote kleren sexy mehe.


    I recycle my thoughts.

    't Komt leuk over, dus maakt 't dat ik het sexy vind :9~

    Zaitsev schreef:
    Ik heb een jongen bij de Mac gezien en die had gewoon abnormaal blauwe ogen. Ik zat erover te denken om te vragen: Heb jij lenzen, maar dat liet ik maar achterwege x]
    En het rare is, hij keek mij ook een tijdje aan zodat ik nog meer kans had om die ogen te bekijken.
    So-de-ju!

    Dat is ook sexy :9~
    Vraag het de volgende keer!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    omafietsen rocken (dance)


    Pop ate my heart.

    telephone schreef:
    dat is hotjes,:9~


    Mijn knappe buurjongen fietst op zo'n ding ;3

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 21:20 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    xChocoKoekje schreef:
    omafietsen rocken (dance)

    Ik vind dat echt zwaar stoer (:


    wth.

    Haha, ja!
    En dan maakt die fiets meestal nog heel veel lawaai ook, zodat je ze subtiel kan bespieden ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind een oma op een BMX smexy :]


    I hope you die :3

    Oude fietsen zijn cool. -Heeft er zelf ook een- Maar zijn broek op half 7? Gadver, nee.


    I live for the applause, you will die for it.