• een jongen op zo'n oude oma fiets fietst en dan echt als hij gammel is. [/de fiets niet de jongen] (nerd)

    Ben ik de enige die dat sexy vind, of zijn er nog meer mensen die dat vinden? Ik ben vast gewoon raar xd

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 15:41 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heroic schreef:
    Ja hè! Vind ik nou ook.(krul)

    Oeeeh goed man! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat vind ik ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ligt eraan wat voor koppie erop zit :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heroic schreef:
    Ja hè! Vind ik nou ook.(krul)

    Clockwise schreef:
    Eh, ik niet :'D
    Nooit op gelet haha.


    I need you like a heart needs a beat

    nog nooit op gelet :]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 16:39 ]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha eindelijk _O_ Broeken mogen niet te laag hangen nee wel laag maar niet te laag en zeker geen onderbroek tussen hun bilspleet. Net dat als ik roze of laarzen bij jongens niet sexy vind.


    Doe anders ineens als een jongen uit mijn klas, heb L.o., zweet een beetje, laat je broek zo laag hangen. ga vanvoor in de klas zitten, -zijn broek hing onder zijn kont- en laat dan aan heel de klas zien hoe een bezwete bilspleet door je boxer komt (: Dàt is pas sexy -NOT-. ._.

    Diffuse schreef:
    (...)

    Doe anders ineens als een jongen uit mijn klas, heb L.o., zweet een beetje, laat je broek zo laag hangen. ga vanvoor in de klas zitten, -zijn broek hing onder zijn kont- en laat dan aan heel de klas zien hoe een bezwete bilspleet door je boxer komt (: Dàt is pas sexy -NOT-. ._.

    Haha bah!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Psychic schreef:
    Dat vind ik nou niet bepaald sexy eigenlijk. (':


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het maakt me niets uit of hij gammel is, als hij maar niet zo'n suffe fiets heeft met 4 versnellingen en een bidon en keurige snelbinders. Maar gammel zegt ook vaak wat over de jongen, dat is vast zo eentje die stoer doet bij zijn vrienden en zijn eigen fiets in elkaar trapt voor aandacht.


    Als je maar een ananas hebt..

    het gaat mij meer om de jongen zelf


    Who needs love when there is chocolate

    Mee eens,
    mijn vriend heeft ook zo'n fiets ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is gewoon sexy. ;'D
    zo'n hele veroeste oma fiets. 8D


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    Dat is gewoon sexy. ;'D
    zo'n hele veroeste oma fiets. 8D

    Jaa jij snapt hem. -stiekem is de mijne ook veroest $:-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Jaa jij snapt hem. -stiekem is de mijne ook veroest $:-


    Demijne is gammel, maar niet verroest haha.
    en ik 'geil' op een jongen die ik vaak zie in de bushalte haha.
    dat vind ik meestal ook sexy, als een jongen wacht op de bus.
    dat is eigenlijk best raar? ;'D

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 17:47 ]


    Smiling but close to tears.