• Ik zag vandaag echt zo'n leuke jongen. En hij precies de stijl die ik leuk vond, en wrrs was hij ook evne oud als ik. En hij was in de bieb. Nadeeltje was, dat hij met vrienden was, en ik nooit het lef heb om iemand aan te spreken.

    Hebben jullie dat ook, dat je geen lef hebt.


    SLOAN.

    Ja (:


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    SarahCore schreef:
    Ja (:


    --

    Ja, toen ik in de metro in London zat, zat er zo'n leuke jongen tegenover me omg ;~;
    Hij had plaid aan en bruin haar en bruine ogen en hij was gewoon perfect :9~
    maarjaaa :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja ik durf echt niet op een wildvreemde af te stappen en ermee te flirten :) ik kijk liever de kat uit de boom


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Bij de donutbar, afgelopen kerst, in Düsseldorf, was zoooooooo'n schattige jongen. Alleen ik was met mijn oma, dus dan ga ik niet zijn nummer vragen. ;(


    Save me with your love tonight.

    Ik ben echt zo verliefd .__.
    Maar ik durf niks te vragen:X

    Mja dat heb ik ook altijd :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hmm misschien als hij echt de moeite waard was , en als een paar speelse blikken al waren gewisseld

    zou ik wss wel eens per ongeluk tegen hem vallen ofzo (flower)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Uhmm ik heb wel lef... Als ze maar niet aso zijn en van die patsers xD

    Ik was 2 jaar verliefd op een jongen, maar had nooit het lef om het tegen hem te zeggen. Toen wilde m'n vriendin me aan hem voorstellen, en vlak na dat was gebeurd, stond hij te zoenen met z'n vriendin..:| Was echt behoorlijk vernederend.:(
    En nu ben ik gelukkig over hem heen en zie dat hij eigenlijk helemaal niet bij me paste.xD


    Hell yeah, joe rox mah sox!

    Juaaa :O

    er is ook een heel leuk iemand die in een winkel werkt :P

    SarahCore schreef:
    Ja (:


    Never forget the things that make you smile

    Meestal niet, ik ben meestal van eerst doen dan pas denken. :$


    We can only learn to love by loving.

    SarahCore schreef:
    Ja (: