• Nou, het zit zo: volgende week woensdag moet ik weten wat ik voor volgend jaar wil. Ik kan voor volgend jaar theoretisch proberen (ik doe nu kader/theoretisch). Maar ik kan ook -vrij zeker- een opleiding kiezen die speciaal gericht is op dieren enzo. Je hebt dan wel engels, nederlands, wiskunde enz. maar dan ga je ook veel met dieren doen. En dat vind ik best wel leuk.

    Maar als ik voor die opleiding kies ben ik bang dat ik het later niet meer leuk vind.
    En ik kan ook nog verder leren met theoretisch, maar dan heb je meer werk en meer vakken dan bij die dierenopleiding. Ik weet het even niet. Help? x_x


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ik zou verder gaan naar Theoretisch. Omdat je meer 'toekomst' hebt dan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hebben jullie daar geen mensen voor op school met wie je zulk soort dingen kan bespreken? Vaak helpt zo'n gesprek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Praat er met je mentor over anders? :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ravel schreef:
    Hebben jullie daar geen mensen voor op school met wie je zulk soort dingen kan bespreken? Vaak helpt zo'n gesprek.

    Niet echt. Maar morgen ga ik praten met een leraar die les geeft in die dierenopleiding, en die geeft wat meer informatie. Maar ik denk dat ik daarna nog steeds niet kan kiezen. o.o


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.