• Hallo!
    Weten jullie mss toevallig waar Katy Perry en Russell Brand nu zijn? Want wij denken (en met wij bedoel ik een paar van mijn klas) dat hun tweetjes nu in Antwerpen zitten aan het Hilton hotel. Wij hadden vandaag klasuitstap naar Antwerpen, en toen ik natuurlijk weer in de Leonidas zat *zucht*, hebben de rest van mijn groepje waarmee ik liep hun gezien. We weten het natuurlijk niet zeker, maar ze zouden er wel sterk op lijken, en het was echt vlak naast het Hilton hotel, en het meisje (Mss Katy) droeg een zonnebril en een lange jas. Ze liepen richting Meir. Tja, het zou eigenlijk wel logisch zijn, want als je zo beroemd bent, en echt last hebt van papparazi, kun je volgens mij echt wel het beste naar Belgie komen, want hier zitten niet veel van die papparazi "nzo...
    Nja, wat denken jullie? Zou het hun kunnen geweest zijn?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Misschien zou het kunnen. Ik vind niks op een fansite. Zou wel cool zijn^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    zou wel de max zijn. ;D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Nee
    Ik heb het juist aan mijn vader gevraagt en die werkt in de juwelenzaak van het Hilton en die heeft ze niet gezien


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Haha, omg. Ik woon daar ;o
    En ik ben een fotografe, haha (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Starbuckss schreef:
    Nee
    Ik heb het juist aan mijn vader gevraagt en die werkt in de juwelenzaak van het Hilton en die heeft ze niet gezien

    Nja, het kan ze ook niet geweest zijn, maar mss heeft je vader ze ook gewoon niet gezien he ;=)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Siren schreef:
    Haha, omg. Ik woon daar ;o
    En ik ben een fotografe, haha (':

    En ze zo toevallig niet tegen het lijf gelopen ? =P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    En ze zo toevallig niet tegen het lijf gelopen ? =P

    Nee. =\


    Where there is a sea there are pirates...

    Het zou wel kunnen.
    Dat was een late reactie ö.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 12:42 ]

    Etoile schreef:
    Het zou wel kunnen.
    Dat was een late reactie ö.

    Haha, als ze er was, dan zou ze nu allang weg zijn. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Zou best eens kunnen hoor! Leuk joh! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het zou kunnen, maar ik denk het niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    9 kansen van de 10 toch niet hoor :')

    Clairvoyance schreef:
    9 kansen van de 10 toch niet hoor :')


    Jaybee dude (: