• Iemand bij mij in de klas is echt zó mega dom! Dit is dus wat ze vandaag heeft gedaan tijdens onze uitstap naar A"pen: We mochten even vrij rondlopen, en ondanks zij geen vrienden heeft, liep ze alleen. Toen het tijd was, en we terug naar de afgesproken plaats liepen, kwam zij er ook net aan. Zit er zo een kerel (Rond de 30 en bruine huidskleur) op een bankje die haar wenkt om naast hem te komen zitten. Dáár gaat het dus al fout; ieder normaal mens zou daar dus níet naartoe gaan alleen, maar zij dus wel. Begint ze wat met hem te flirten, ze praten wat "nzo, en wisselen zelfs nummers uit (zo leek het toch). Toen de leerkracht haar een hele preek gaf omdat ze gewoon bij vreemde mannen gaat zitten en dat die verkeerde bedoelingen hebben "nzo, zegt ze heel droog en simpel dat zo'n mannen haar toch niks kunnen doen o_O Vinden jullie nu ook niet dat die in een droomwereldje leeft? Oké, nu keken er 30 man van haar school erop, maar als ze dat ook gaat doen als ze alleen is...Dan kan ik niet verzekeren dat het goed gaat aflopen hoor ! Sorry hoor, maar vinden jullie dat nu ook niet vreselijk dom?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    vast aandacht te kort ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Da's inderdaad niet zo slim.
    Sommige mensen moeten helaas eerst ervaren hoe het mis kan gaan voordat ze doorhebben dat iets riskant is.


    I clicked my heels and wished for you.

    Het is inderdaad dom.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jezus, wat een dumbass ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Closure schreef:
    Het is inderdaad dom.


    I need you like a heart needs a beat

    en ondanks zij geen vrienden heeft, liep ze alleen.

    Hier gaat het al fout.
    Realiseer je wel wat jullie met zijn allen doen in dat klas?
    Haar wegpesten, uitsluiten, TRAUMATISEREN.
    Zo ga je niet met mensen om en als zij zo'n actie uitvoert, betekent het enkel dat ze wil bewijzen dat ze jullie niet nodig heeft, zodat ze tenminste van zichzelf vindt dat ze iets waard is.
    Want juist zo'n asociaal gedrag van JULLIE kant laat haar denken dat ze niets waard is.
    En ookal mag ze arrogant overkomen en jullie allemaal vies aankijken, dat betekent niet dat ze hetzelfde voelt. Want je weet niet wat ze voelt, want daar heb je nooit naar geinformeerd.
    Damn.


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Hier gaat het al fout.
    Realiseer je wel wat jullie met zijn allen doen in dat klas?
    Haar wegpesten, uitsluiten, TRAUMATISEREN.
    Zo ga je niet met mensen om en als zij zo'n actie uitvoert, betekent het enkel dat ze wil bewijzen dat ze jullie niet nodig heeft, zodat ze tenminste van zichzelf vindt dat ze iets waard is.
    Want juist zo'n asociaal gedrag van JULLIE kant laat haar denken dat ze niets waard is.
    En ookal mag ze arrogant overkomen en jullie allemaal vies aankijken, dat betekent niet dat ze hetzelfde voelt. Want je weet niet wat ze voelt, want daar heb je nooit naar geinformeerd.
    Damn.

    Hier ben ik het mee eens,maar als nog is het niet slim om dat te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Siren schreef:
    (...)
    -preek-
    Damn.

    Die zin klopte trouwens soieso niet maarach :'D
    Anyway, wie zegt dat zij haar pesten? Dat ze geen vrienden heeft en alleen loopt wil niet zeggen dat het de schuld van de klas is vind ik.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Die zin klopte trouwens soieso niet maarach :'D
    Anyway, wie zegt dat zij haar pesten? Dat ze geen vrienden heeft en alleen loopt wil niet zeggen dat het de schuld van de klas is vind ik.


    Wij hebben ook een loner in de klas, heeft in heel het jaar geen vrienden, maar in de klas sluiten we haar niet uit, we praten nog wel tegen haar enzo, en vragen haar om erbij te komen zitten. Dus als we een uitstap zouden doen, zouden we haar ook wel mee in een groepje nemen, al zou ze er dan als 5e wiel bijhangen.
    En wie wil er nu géén vrienden?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    De dag van die keel ook weer helemaal goed!(Y)


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    Sid schreef:
    (...)

    Wij hebben ook een loner in de klas, heeft in heel het jaar geen vrienden, maar in de klas sluiten we haar niet uit, we praten nog wel tegen haar enzo, en vragen haar om erbij te komen zitten. Dus als we een uitstap zouden doen, zouden we haar ook wel mee in een groepje nemen, al zou ze er dan als 5e wiel bijhangen.
    En wie wil er nu géén vrienden?

    Sommige mensen zijn moeilijk om mee om te gaan. Maarach is mijn mening maar :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Die zin klopte trouwens soieso niet maarach :'D
    Anyway, wie zegt dat zij haar pesten? Dat ze geen vrienden heeft en alleen loopt wil niet zeggen dat het de schuld van de klas is vind ik.

    Geloof me, ik weet het zo goed he. Het is de schuld van de klas, van de leraren en van het kind zelf.
    Meestal zijn die kinderen gewoon zodanig asociaal en dom dat ze niet eens proberen om erachter te komen wie er eigenlijk in hun klas zit.
    Ik heb gewoon een bloedhekel aan zo'n mensen. Wat is dat nu voor een maatschappij? Met zijn allen tegen 1? Wie brengt zijn kinderen op zo'n manier nu groot?


    Where there is a sea there are pirates...

    Genius schreef:
    (...)
    Sommige mensen zijn moeilijk om mee om te gaan. Maarach is mijn mening maar :'D


    Da's ook waar (: (dat sommige mensen moeilijk zijn om mee om te gaan, bedoel ik)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Wij hebben ook een loner in de klas, heeft in heel het jaar geen vrienden, maar in de klas sluiten we haar niet uit, we praten nog wel tegen haar enzo, en vragen haar om erbij te komen zitten. Dus als we een uitstap zouden doen, zouden we haar ook wel mee in een groepje nemen, al zou ze er dan als 5e wiel bijhangen.
    En wie wil er nu géén vrienden?

    Ik hou van jou. In zo'n klas zou ik willen zitten, dan was ik nu niet voor de rest van mijn leven getraumatiseerd.


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    Geloof me, ik weet het zo goed he. Het is de schuld van de klas, van de leraren en van het kind zelf.
    Meestal zijn die kinderen gewoon zodanig asociaal en dom dat ze niet eens proberen om erachter te komen wie er eigenlijk in hun klas zit.
    Ik heb gewoon een bloedhekel aan zo'n mensen. Wat is dat nu voor een maatschappij? Met zijn allen tegen 1? Wie brengt zijn kinderen op zo'n manier nu groot?

    Ik weet het ook wel (:
    Maar jij deed net alsof het alleen de klas lag maar nu zeg je ook dat het aan dat kind zelf ligt dat wou ik even duidelijk maken ^^


    -