• Die nacht was ze geplaagd door spoken, herinneringen en te veel alcohol. De verkrampte positie van haar lichaam verried de onrust die ze had doorgemaakt in de uren waarop ze juist had moeten uitrusten. Ze lag schuin over het grote antieke slede-bed in de doorgaans opgeruimde Victoriaanse slaapkamer, midden in de chaos. Praktisch al haar beddengoed lag op de grond, zelfs haar gekoesterde crème kleurige dekbed was ten prooi gevallen aan de rotzooi en hing nu aan de bedstijl. Haar lange bruine benen lenen ontwricht en haar altijd zo glanzende bruine haar was dof en in de war geraakt door al het gewoel tijdens de zwaarste nacht die Olivia Davidson ooit in haar leven had mee gemaakt. Soms speelt het brein een wreed spel en het spaarde deze vrouw van 24 niet, toen ze nog lag te genieten van haar laatste seconden buiten bewust zijn. Ze opende haar ogen en een paar heerlijke seconden lang was alles nog precies zoals het de afgelopen twee jaar was geweest, sinds ze (...) had ontmoet en halsoverkop verliefd op hem was geworden. Ze vocht tegen de realiteit.

Dus weten jullie hier een titel bij? Ik denk trouwens dat hij met Tom Kaulitz word tenzij jullie betere suggesties hebben.

Try sleeping with a broken heart neem alvast een abo!

[ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 17:09 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

wow ;o
    jij schrijft goeed!
    ik wil lezen _O_
    dus mij laten weten =3

en sorry ik weet geen titel voor je =3

Whipple schreef:
    wow ;o
    jij schrijft goeed!
    ik wil lezen _O_
    dus mij laten weten =3

en sorry ik weet geen titel voor je =3

Hihi, dankje!
    Ik zal het je laten weten als hij er is.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Voor titels dacht ik aan:
    Try sleeping with a broken heart.
    Paris nights and New York mornings.

waaw mooi geschreven :D
    met Tom kaulitz is goed:9~
    Wil je mij ook laten weten als de eerste er is?

p.s ik weet geen titel, daar ben ik zo slecht in.. :X

[ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 12:03 ]

Captivity schreef:
    waaw mooi geschreven :D
    met Tom kaulitz is goed:9~
    Wil je mij ook laten weten als de eerste er is?

p.s ik weet geen titel, daar ben ik zo slecht in.. :X

Awh dankje!
    En dat zal ik zeker doen en mooi dat de celeb bevalt xd'
    En ik zal het laten weten!

Heeeeeeel goed geschreven, zoals altijd, en hij is goed. Dus doen!

Jij schrijft echt goed!
    En 'Try sleeping with a broken heart' vind ik wel een mooie titel.
    Wil je trouwens laten weten wanneer je hem online plaatst? (:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Jij schrijft echt goed!
    En 'Try sleeping with a broken heart' vind ik wel een mooie titel.
    Wil je trouwens laten weten wanneer je hem online plaatst? (:

Hihi heel erg bedankt en dat doe ik!

Cacharel schreef:
    Heeeeeeel goed geschreven, zoals altijd, en hij is goed. Dus doen!

Hihi dankje!

Tom is goed =) & wil je het zeggen als de eerste er is?
    Ik vind eigenlijk allebei de titels wel goed, maar ik denk dat 'Try sleeping with a broken heart' beter bij het verhaal past? Maar ik ken de rest van het verhaal natuurlijk niet.

Remember the nights we drove around crazy, in love.

Papillon schreef:
    Tom is goed =) & wil je het zeggen als de eerste er is?
    Ik vind eigenlijk allebei de titels wel goed, maar ik denk dat 'Try sleeping with a broken heart' beter bij het verhaal past? Maar ik ken de rest van het verhaal natuurlijk niet.

Hihi, dat denk ik ook. En mooi dat TK goed is en ik zal het je zeker laten weten.

reality is a hard thing

Who needs love when there is chocolate

xSuzepuusx schreef:
    reality is a hard thing

Die is ook leuk!

Het is Try sleeping with a broken heart geworden.

what dacht je van Insomnia?

:$

I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury