• Even titel verklaren(A)

    Kzat onder de les godsdienst wat te schrijven wat we mochten ons bezig houden voor een kwartier. Komt die man opeens op mij af. "En wat zijn wij aant schrijven? Toch geen straf hoop ik?" "Euh, neuneu, das voor quizlet." "Wiezet?" "Nee, quizlet." "En wa is da 'quizet'?" "QUIZLET, is een site waar ge heel veel TH verhale enzo vind." "Ah, een soort blog!" "NEEE, quizlet is een site waar TH-fans, JB-fans enzo samenkomen en verhalen opzetten en die kan dan iedereen lezen. Ik heb zelf ook een stuk of 6 series, 2 twincest, 2 Bill-lovestrory's, een prettig gestoorde me pingwings en nog wa SA's." Ik heb een supergrote smile op mijn gezicht en die man heeft er niks van begrepe!!!! Dus zoals een hondje ofzo da stout geweest is loopt die terug na voor en ik lig me dood te lache!!xD


    heeft soms nog iemand last met die leeghoofdige leerkrachten?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Mijn leerkracht Duits moest vandaag bijna huilen, hij stond echt te vloeken en te tieren maar hij moest wel bijna huilen. Gnagna.


    Life is hard and then we die

    whaha das fun en mijn leraren sijn mogolen dus tja x3


    We can only learn to love by loving.

    je beschrijft Q fout(vind ik), maar ja x']

    Ja, al mijn leerkrachten zijn leeghoofdig

    Mijn leerkracht Duits moest vandaag bijna huilen, hij stond echt te vloeken en te tieren maar hij moest wel bijna huilen. Gnagna.


    srry ik weet niet hoe je het moet omkadere =.='

    maar hoezo huilde de leraar?:O:D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ben het met FerSureKathy eens. Je beschrijft Q verkeerd. En ook niet alle mensen kennen Q. Q is niet zo bekend ofzo;


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn leerkracht Duits moest vandaag bijna huilen, hij stond echt te vloeken en te tieren maar hij moest wel bijna huilen. Gnagna.


    Wat heb je nou weer gedaan? XD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben het met FerSureKathy eens. Je beschrijft Q verkeerd. En ook niet alle mensen kennen Q. Q is niet zo bekend ofzo;


    jazeg, twas maar om eve kort te bespreken he!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    je beschrijft Q fout(vind ik), maar ja x']

    Ja, al mijn leerkrachten zijn leeghoofdig


    Hoe zou jij het beschrijven, dan? :')

    Kijk, het heeft voor iedereen een andere betekenis. Eigelijk kun je het niet verkeerd beschrijven. Vind ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Hoe zou jij het beschrijven, dan? :')

    Kijk, het heeft voor iedereen een andere betekenis. Eigelijk kun je het niet verkeerd beschrijven. Vind ik.


    DAS GESPROKE!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    (...)

    DAS GESPROKE!


    Danku. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben het met FerSureKathy eens. Je beschrijft Q verkeerd. En ook niet alle mensen kennen Q. Q is niet zo bekend ofzo;


    ja precies ^^
    hallo ik zit op Q ben ik dan nu een JB of TH fan ?? O_ô


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    oke het is een feit dat het overbetokio-hotelt is ^^(A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Als ik dat moet beschrijven dan zeg ik gwn; Q. dat is de site waar ik verhalen op schrijf en nog vele anderen.

    Als ik het zou beschrijven..

    'Quizlet is een site waarop mensen veel verhalen plaatsen. Vooral fanfictions van Tokio Hotel en The Jonas Brothers kun je hier vinden, maar er zijn wel verhalen die er totaal niet over gaan. Veel van de leden zijn van van Tokio Hotel en/of JB, maar lang niet allemaal.'

    x)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha x'D
    Onze leerkracht informatica. Als die praat dan kijkt hij naar het plafond; die kijkt bijna nooit naar ons, dusz lekker vrij spel op de computer : ') Ook tijdens toetsen, lekker handig x'D


    Listen to what we're not saying..