• mijn probleem is dus. ik heb het na een half jaar uitgemaakt met mijn exvriend. omdat ik niet meer genoeg van hem hield en verliefd ben op een andere jongen ( een goede vriend van me).
    nou ga ik zondag zwemmen met mijn vrienden groep(Alleen maar jongens) en hij gaat ook mee die jongen waar ik verliefd op ben.
    ik weet nu niet wat te doen als hij mij ook leuk vind en dat komt er zondag uit.
    want het is pas net 2 dagen uit en weet dus niet wat te doen.
    help!
    xxx(K)


    So Wrong, It's Right <3

    Ik zou eerst even goed nadenken of die jongen echt wel degene voor jou is, of dat hij gewoon een héle goede vriend is.


    Hope goes lost but never dies.

    Icetea schreef:
    Ik zou eerst even goed nadenken of die jongen echt wel degene voor jou is, of dat hij gewoon een héle goede vriend is.


    Inderdaad. Anders loop je misschien de kans om deze vriend te verliezen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Denk na wat je echt voor hem voelt. Het is net uit met je andere vriend, geef jezelf even wat tijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nadenken!straks maak je egt een mega fout

    like; stel dat jij&die vriend van je hebben en jullie gaan uitelkaar door een mega ruzie; ben je ook gelijk die goede vriend kwijt


    If you believe in yourself anything is possible

    nerveus schreef:
    Denk na wat je echt voor hem voelt. Het is net uit met je andere vriend, geef jezelf even wat tijd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nadenken wat je egt wil en zodra je het weet er voor gaan!!!


    love is in the air... but i can't fly

    Ja, ik zou eerst ook even bijkomen van het uitmaken als ik jou was. Anders maak je misschien te vluchtige besluiten waar je spijt van kunt krijgen. ;o


    No hour of life is wasted when spent in the saddle.

    Neverland schreef:
    Ik zou eerst even goed nadenken of die jongen echt wel degene voor jou is, of dat hij gewoon een héle goede vriend is.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Als hij jou ook daadwerkelijk leuk blijkt te vinden, -wat niet per se zo hoeft te zijn- dan zou ik wel gewoon close met hem doen, en vaak afspreken en zo, maar hem eerst even duidelijk maken dat je het nog wat tijd wilt geven. Pas na een maand, misschien meer, zou ik wat gaan spreken van een relatie. Want als je na een paar dagen al een ander hebt, zal ik als ik jouw ex was echt goed kwaad worden. (:


    Scream for mercy!