• Vertel hier leuke beauty tips aan de meiden!

    Hier paar handige voorbeelden!

    - Als je vaak je nagels lakt, kunnen deze brozer worden. Maak een vingerbadje met lauw water en een paar druppels citroen. Laat je vingers hier tien minuten tot een kwartier in dobberen. Daarna zullen je nagels glanzen en worden ze steviger. Als je niet veel tijd hebt, kan je met de schil over je nagels wrijven voor hetzelfde effect.

    - Is je haar dof? Spoel je haar na het wassen met een mengsel van lauw water en citroensap. Laat een tiental minuten intrekken en spoel goed uit met warm water.

    - Ook voor de behandeling van vettig haar is citroen zeer geschikt. Spoel je haar na het wassen; aan het laatste spoelwater voeg je wat citroensap toe.

    - Wil je je haar bleken? Meng het sap van een hele citroen met een scheutje water en verdeel het mengsel over je haar. Ga vervolgens buiten zitten en laat de zon de rest doen. Pas op: Als je zwart haar hebt, kan je deze behandeling beter niet toepassen.

    - Gebruik citroensap om acne te genezen. Het citroenzuur in citroensap helpt Slough dode huidcellen verwijderd, de elasticiteit verhogen en spoelt vuil uit de poriën. Voor het snelste resultaat, neem een watje, laten weken met citroensap en dep het over de getroffen gebieden van de huid. Breng dit wel als bloedstelpend middel van twee tot drie keer per dag.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 21:30 ]

    Je hebt op de site 'www.watkanikdoenmetcitroen.nl' gekeken? :9~
    haha
    bedankt voor de tips 'a]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    -Aardappel help tegen puistjes.
    -Bier zorgt voor glanzend haar
    -Citroen is goed tegen droge ellebogen
    -Thee zakjes zijn goed tegen wallen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    - Smeer wat olijfolie op je lippen voor het slapen gaan. Tegen droge lippen met scheurtjes

    - Heb je een oud mascara borsteltje? Doe er wat olijfolie op en strijk het over je wimpers voor het slapen gaan Voor lange sterke wimpers

    en nee, ik heb niet op de site 'www.watkanjedoenmetolijfolie.nl' gekeken :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    - Wil je mooi glanzend maar ook verzorgd haar? Maak een yoghurt olijfolie masker. Smeer het onder de douche in je haar en laat het even intrekken. Spoel het daarna uit en was het met shampoo (gaat wel erg stinken :$)
    - Wil je mooie zachte lippen ga een paar minuten met een tandenborstel over je lippen heen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    ow ik weet iets

    - smeer boter op je lippen, helpt tegen schrale lippen
    - als je iets scheert, doe het onder de douche, scheelt je een hoop jeukxD
    - gebruik je oude mascara borsteltjes om na het aanbrengen van je mascara de eventuele klontjes te verwijderen
    - doe voor je je oogschaduw aanbrengt was vaseline op je oogleden, dan blijft je oogschaduw langer zitten.
    - doe komkommer op je ogen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    - Komkommerschijfjes op/onder je ogen leggen helpt tegen wallen.
    - Een lepel in de vriezer leggen en 's ochtends als je wakker word onder je ogen leggen, helpt ook tegen wallen.
    - Zakjes camille thee nat maken en rond de 10 minuten op je ogen leggen, dat werkt ook tegen wallen.
    - Als je vaak nagellak draagt haal het er dan af en toe even een weekje af om je nagels aan te laten sterken.
    - Smeer geen zelfbruiner op je gezicht.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tandpasta en pindakaas op je puistjes


    When words fail music speaks

    Vancha schreef:
    Tandpasta en pindakaas op je puistjes

    Tandpasta niet! Dat droogt de huid om je puistjes heel erg uit en dat is heel slecht voor je huid. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    - Komkommerschijfjes op/onder je ogen leggen helpt tegen wallen.
    - Een lepel in de vriezer leggen en 's ochtends als je wakker word onder je ogen leggen, helpt ook tegen wallen.
    - Zakjes camille thee nat maken en rond de 10 minuten op je ogen leggen, dat werkt ook tegen wallen.
    - Als je vaak nagellak draagt haal het er dan af en toe even een weekje af om je nagels aan te laten sterken.
    - Smeer geen zelfbruiner op je gezicht.


    - Smeer geen zelfbruiner op je gezicht
    wat zijn de gevolgen dan (niet dat ik het doe, ik ben bruin genoeg van mezelf)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    - Ga optijd naar bed om wallen te voorkomen.
    - Reinig je huid voor het slapen gaan goed om puistjes te verminderen en tegen te gaan. Haal je make-up er eerst goed af en doe daarna wat zuiverende tonic op een watje en reinig je gezicht daar nog eens mee. En nachtcrème kan ook geen kwaad.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 21:56 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reinig je houd met lauw warm water,is goed tegen puistjes en voor je huid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lavender schreef:
    (...)

    - Smeer geen zelfbruiner op je gezicht
    wat zijn de gevolgen dan (niet dat ik het doe, ik ben bruin genoeg van mezelf)

    Hahaha nou kijk als je het niet goed verdeelt wordt je heel lelijk bruin en op de ene plek bruiner dan de ander en het is heel onnatuurlijk. Naja dan kan je beter een gezichtsbruiner gebruiken :'D Het is iniedergeval een afrader.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha nou kijk als je het niet goed verdeelt wordt je heel lelijk bruin en op de ene plek bruiner dan de ander en het is heel onnatuurlijk. Naja dan kan je beter een gezichtsbruiner gebruiken :'D Het is iniedergeval een afrader.


    o oke
    ik gebruik het nie.
    ik ben al bruin genoeg vind je nie?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    o oke
    ik gebruik het nie.
    ik ben al bruin genoeg vind je nie?

    Jij bent mooi! Maar inderdaad je bent al bruin genoeg, je hebt een mooie huid en huidskleur.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Jij bent mooi! Maar inderdaad je bent al bruin genoeg, je hebt een mooie huid en huidskleur.


    hihi tnx:$
    iedereen denkt dat ik half spaans, italiaans, frans of turks ben?
    ik ben echt gwn nederlandsxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."