• De stelling van vandaag luidt:
    Als mensen iets van mij vinden moeten ze dat in mijn gezicht zeggen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja beter dan zo achterbaks te doen ;)

    Pixar schreef:
    Eens. Liever wil ik dat wel, maar dan zijn ze ineens niet meer zo 'stoer'.


    None but ourselves can free our minds.

    eens


    Ivar Oosterloo.

    Pixar schreef:
    Eens. Liever wil ik dat wel, maar dan zijn ze ineens niet meer zo 'stoer'.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    nee, zo lijk je op iemand die ik haat. diegene zei dat. en als mensen je een kut mens vinden dan kun je er misschien heel verdrietig over worden. en ik ga toch ook niet tegen de persoon zeggen die ik haat, dat ik haar haat.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    mee eens en ook niet mee eens!

    Vaak zeg je wel 'wees eerlijk tegen mij...', maar als het puntje bij paaltje komt, mik je het toch niet als ze iets slecht over je zeggen in je gezicht. Soms is het slimmer om dingen niet te zeggen. Dat is normaal. Je gaat toch niet tegen iemadn zeggen dat die een volkomen idioot is zonder enige toekomst en dat hij nooit een gezin gaat kunnen starten omdat hij zo'n idioot is...

    dit is natuurlijk gezien uit een uiterste...


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    eens


    Save friends, you need them.

    BurnThemAll schreef:
    feit, anders zijn het gewoon rotzakken die je aandacht niet eens waardig zijn.
    trouwens mensen die niet eens iets in je gezicht durven te zeggen zijn grote lafaarden en bewijzen dat ze zwak zijn.


    [ bericht aangepast op 12 juli 2010 - 9:29 ]

    Eens


    Ivar Oosterloo.

    helemaaal mee eens!

    Ofwel moeten ze het in mijn gezicht zeggen, ofwel gewoon tegen iédereen zwijgen.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Mee eens. Ik zou wel even boos worden, of die gene nou achter mijn rug om zegt dat ik een rot wijf ben en ik kom erachter, of hij/zij zegt het precies hetzelfde recht in mijn gezicht.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sowieso. Ik heb er echt een schijt hekel aan als mensen achter mijn rug om over me roddelen, of een probleem met me hebben maar het niet zeggen en dan schijnheilig gaan lopen doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    appelsap schreef:
    eens, tis pas echt kut als je weet dat er over je geroddelt word


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jup:Y)

    dan kunnen ze ineens klagen van mijn grote mond die ik terug zou opzetten


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me