• De stelling van vandaag luidt:
    Als mensen iets van mij vinden moeten ze dat in mijn gezicht zeggen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reaper schreef:
    Eens. Van de meeste dingen heb ik liever dat ze het in mijn gezicht zeggen dan dat ze over me gaan roddelen.


    None but ourselves can free our minds.

    eens, ik kan daar zo slecht tegen als mensen dingen over me gaan zeggen achter mijn rug om..


    Never forget the things that make you smile

    Ik zou zeggen eens, maar bij nader inzien toch niet. Soms erger ik me aan mensen en dan moet dat er even uit tegen iemand, maar als ik dat dan tegen de persoon zelf zou zeggen, zou ik er direct ruzie mee hebben en daar heb ik geen zin in, ruzie is vermoeiend.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nee, ze moeten het gewoon goed verborgen houden en het vooral niet laten merken. Tenzij ze het liever aan me vertellen omdat het zo irritant is, natuurlijk.


    Life is hard and then we die

    Eens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    eens..
    ik ben zelf altijd heel direct, en vertel mijn mening enzo (wat ik soms beter niet kan doen)..
    und ik heb dusch ook liever dat mensen het direct tegen mij zeggen, ookal is het negatief, dan kan je er tenminste nog iets aan veranderen xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eens en oneens.. Iedereen roddlt wel 'ns, daar ben ik zeker vn. Maar als dit steeds ovr hetzelfde gaat, hebk t lievr in het gezicht c:


    The only thing that's worse than one is none.

    jep

    liever meteen recht in het gezicht als dat je er later op een erge manier achter moet komen


    A woman's best make up is her smile

    Licht eraan wat het is. Ik ben zelf namelijk snel gekwetst. Als iemand kritiek op mij heeft ben ik snel 'gebroken'.


    All this dampness is damp.

    eens


    Save friends, you need them.

    eens

    Nou aan de ene kant eens en aan de andere kant niet mee eens ..omdat ik vaak genoeg door van die rot kinderen ben uitgescholden dat ik lelijk ben.

    En eens omdat het niet zo fijn is als mensen achter mijn rug om praten...ook al gebeurd het wel ..

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    eens, maar als het echt iets naars is, vertel je het toch, maar dan op een lievere manier.


    Emo<3

    Eigenlijk wel.
    Maar ik denk dat je het soms ook liever niet wil weten.


    You’re falling into history.