DarkPassion schreef: Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
DarkPassion schreef: Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
Opzich wel. Maar van de andere kant: bij schilders worden ze opeens populair omdat de werken opeens exlusief worden. Het is zeker dat er niet meer van bijkomen. Daardoor stijgt de waarde en dus ook de bekentheid.
In gevallen van Micheal Jackson is het gewoon omdat vooral zijn broers er gewoon rijk van willen worden. Als hij de Jackson 5 niet had verlaten, hadden zijn broer nu ook veel geld gehad. Jermaine werkt na zijn succes met Micheal als monteur. In MJ zijn geval is het gewoon omdat zijn familie hem nog even een poot uit wil draaien.
En natuurlijk is het zo dat, als je eenmaal dood bent als artiest, je je eigen ramen ook niet meer kunt ingooien. Dat helpt denk ik ook wel.