• De stelling van vandaag luidt:
    Dat sommige sterren pas respect krijgen als ze dood zijn, is raar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens XD


    we were always meant to say goodbye.

    Eens.
    Ik vind hat echt raar dat mensen nu ineens zeggen 'Ik hou van Michael Jackson.' en dat niet zeiden toen hij nog leefde. ;x


    Smiling but close to tears.

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Eens.

    Dat realisieer je pas waneer die gene weg is.
    X.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Ja, hoewel dat iets is in de menselijke psyche dat altijd zo zal blijven, vrees ik. Hoeveel kunstenaars worden wel niet pas geroemd na hun dood?


    No growth of the heart is ever a waste

    Justtme schreef:
    Dat realisieer je pas waneer die gene weg is. Dan ga je hem beginnen te missen etc.
    X.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Eens.


    Tell me something i don't know.

    Eens, kijk naar Vincent van Gogh.. Niemand vond zijn kunstwerken mooi, hij sterft en opeens verdient die er miljoenen aan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Uhu en daar erger ik met altijd aan ;D

    niet zo erg raar het kwam wereldwijd op het nieuws toen michael jackson dood was(krul) als je er van hoort en het klinkt goed woord je natuurlijk fan(yeah)


    michael joseph jackson

    Terrorist schreef:
    Nou, raar is het eigenlijk niet meer. Er zijn veel meer sterren dood gegaan die na hun dood veel meer aandacht kregen/krijgen. Dus ik ben nu wel gewend dat sterren na hun dood veel meer aandacht krijgen.

    Raar, het is gewoon belachelijk.
    Eens.

    Yup:Y)


    A line is a dot that went for a walk.

    Mee eens.


    we were young but we were blind.