• De stelling van vandaag luidt:
    Dat sommige sterren pas respect krijgen als ze dood zijn, is raar.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens,,


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ja dat slaat nergens op

    jaah idd, ik bedoel maar,, als je dood bent heb je daar tog nix meer aan


    Pop ate my heart.

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    eens


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Is wel een beetje raar


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    DarkPassion schreef:
    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik bedoel, Jackson is dood en nu zijn er programma's als 'Move like Michael Jackson'. Dat gaat me persoonlijk een beetje te ver. Helemaal omdat hij nu niet echt populair was toen hij nog leefde.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Opzich wel. Maar van de andere kant: bij schilders worden ze opeens populair omdat de werken opeens exlusief worden. Het is zeker dat er niet meer van bijkomen. Daardoor stijgt de waarde en dus ook de bekentheid.
    In gevallen van Micheal Jackson is het gewoon omdat vooral zijn broers er gewoon rijk van willen worden. Als hij de Jackson 5 niet had verlaten, hadden zijn broer nu ook veel geld gehad. Jermaine werkt na zijn succes met Micheal als monteur. In MJ zijn geval is het gewoon omdat zijn familie hem nog even een poot uit wil draaien.
    En natuurlijk is het zo dat, als je eenmaal dood bent als artiest, je je eigen ramen ook niet meer kunt ingooien. Dat helpt denk ik ook wel.

    ja, maar het hoort bij het leven en hoe de mens in elkaar zit

    Ja inderdaad, ik ben het ermee eens. Ik vind dat echt bullshit, maarja. Je kan er moeilijk wat aan doen, jammergenoeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.