• Met iemand gepraat op Omegle, en dat was een jongen waarmee ik zo'n diepgaant gesprek heb gehad, dat ik het echt zo jammer vind dat we elkaar nooit meer zullen kunnen spreken. Want ik heb hem nu net vaarwel gezegt, en ik vond het echt moeilijk. Hij kwam van Australië en had al heel veel meegemaakt, en dat vertelde hij dan allemaal, en eigenlijk hadden we in die korte tijd echt een goeie band gecreeerd ... echt zonde :(

    Hebben jullie al eens zoiets meegemaakt?
    Of
    Hebben jullie soms interessante gesprekspartners op chatsites? Of niet

    Ja, op Omegle had ik daarnet echt een schatje, haha. Hij heette Neil en we praatten echt over vanalles, zo leuk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ligt eraan, soms. Ik vertrouw niet snel onbekende mensen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, gister nog. Een heel aardig en leuk meisje maar haar broer jaagde haar weg, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik praatte met Adeel uit Saoudi Arabie. En het was heel gezellig enzo. En opeens viel de internet verbinding uit. Dus ik kon ookn iet eens doei zeggen :(

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 21:38 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik had gisteren wel een lekkerding op chatroulette. Telt dat ook? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poseidon schreef:
    Ligt eraan, soms. Ik vertrouw niet snel onbekende mensen.

    Maar eigenlijk vertrouwde hij mij gewoon, hij vertelde me gewoon alles, en dat hij zijn leven wilde veranderen en dat hij bang was van vooroordelen enz ^^ en hij was me zo dankbaar, dat was echt iets wat ik nog nooit had meegemaakt, alsof hij zijn verhaal gewoon aan een wildvreemde ging gaan vertellen om er vanaf te zijn

    Waarom heb je dan z'n msn niet gevraagd?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Waarom heb je dan z'n msn niet gevraagd?

    Omdat dan het gesprek dat we hadden niet meer zo speciaal zou zijn, we zouden verveeld raken in elkaar, en na een tijd zelf niet meer met elkaar praten en dat zou ik zonde vinden, Sommige dingen moeten gewoon voor altijd onbereikbaar blijven en een mooie herinnering zijn

    Wat bijzonder zeg. :)
    Ik heb zo wel via youtube een van mijn beste vrienden leren kennen. :D We spreken supervaak af, en hij is een van mijn dierbaarste vrienden:)


    ars moriendi

    Ik heb een jongen van Omegle op msn :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Poseidon schreef:
    Ligt eraan, soms. Ik vertrouw niet snel onbekende mensen.

    Skip schreef:
    (...)
    Omdat dan het gesprek dat we hadden niet meer zo speciaal zou zijn, we zouden verveeld raken in elkaar, en na een tijd zelf niet meer met elkaar praten en dat zou ik zonde vinden, Sommige dingen moeten gewoon voor altijd onbereikbaar blijven en een mooie herinnering zijn


    Nou, ik heb die fout ooit eens gemaakt, ik had een superleuke jongen op omegle ontmoet en ik had hem toegevoegd op msn en de eerste maand praatten we nog, maar daarna verzwakte het inderdaad. Maarja, een leuke tijd gehad, dat wel.

    Bij mij gaat het in 9 van de 10 keer zo:
    Stranger: ASL?
    Me: 19, male, Nizhny Novgorod.
    Your conversational partner has disconnected.

    Ja, ik lieg over van alles op internet :] Gaat die mafkezen niet aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Skip schreef:
    (...)
    Maar eigenlijk vertrouwde hij mij gewoon, hij vertelde me gewoon alles, en dat hij zijn leven wilde veranderen en dat hij bang was van vooroordelen enz ^^ en hij was me zo dankbaar, dat was echt iets wat ik nog nooit had meegemaakt, alsof hij zijn verhaal gewoon aan een wildvreemde ging gaan vertellen om er vanaf te zijn

    Wie weet is het allemaal een hoop gelul.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, dat had ik gister.
    Die gozer was echt zo lief. o.o
    En ik voelde me dom want ik begon het gesprek met 'i love you'
    maar die gozer [cory] is nu in duitsland, en dat vind ik wel cool.
    en ik heb ons gesprek opgeslagen. 8D


    Smiling but close to tears.