• Uhya, want kijk. Misschien zeur ik nou een beetje, maar ik ga me er langzamerhand aan irriteren.
    Want ik zoek al eeuwen naar een goede versie van Automatic - Tokio Hotel.
    Maar als ik dus een gedownloade versie met het fragment van de officiele TH site vergelijk, klinkt het zo.. niet helder. Op de site klinkt het namelijk veel helderder.
    Heeft iemand dit ook? En hoe kan ik in hemelsnaam een goede versie downloaden.
    ps; Ik gebruik LimeWire.
    pps; Irriteren jullie je ook wel eens aan slechte kwaliteit van gedownloade nummers?


    it's so empty living behind these castle walls

    LimeWire is gewoon kut & slecht voor je pc. Ik heb nu FrostWire, en dat is veel beter en sneller :3
    & gebruik anders gewoon youtube media converter? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaa het is soms irri ja ><'
    Opnieuw zoeken en zoeken, of ik stuur em wel naar je ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Kopen :D?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Kopen :D?
    Ik koop nooit nummers, ik ben illegaal :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    iTunes?

    edit; Oh, laat maar. :')

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 17:02 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb de cd, dus als je wilt kan ik je et sturen (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb dat liedje op de computer, en het is wel een goede versie, geloof ik. Maar ik heb het via youtube gedownload. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb de single versie hebben?

    legaal downloaden, that's it


    that day never came... <3

    Dat is de bedoeling van het al, kopen.. Itunes downloaden..
    ik download meestal van youtube, want dan kun je er gewoon een zoeken met goed geluid..


    Je moet worden wie je bent.

    Je moet kijken naar de bitsnelheid en de grootte van het bestand. Zo zal een bitsnelheid van 320 een betere kwaliteit hebben dan van de gangbare 128 kb/s. En een bestand van 8 mb zal waarschijnlijk beter klinken dan een bestand van 2 mb.
    Oh en als je uit de bestandsnaam kan opmaken dat het een geuploade albumversie is zit je altijd goed :]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 19:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik irriteer me er btw nooit aan.. Ik ben blij dat het nog steeds kan en meestal ga ik dan gewoon naar een betere versie zoeken..


    Je moet worden wie je bent.