• nou.. ik heb dus myn BF Lauren.. en ik zag haar dus nooit meer maar se is dus zondag langs geweest. ik blij,zij blij,wij blij...
    en opeens bedacht ik me dat ik me wel heel erg raar voel als ik bij der ben... alsof ik verliefd ben... en nou is het zo : lauren die is zo'n iemand die mij altijd kust enz. en dan voel ik me dus echt zo gelukkig en helemaal warm van binnen enz. maar ik wil niet verliefd op mijn BF sijn want zij heeft een vriendje ... en ze is niet Bi of wat... en ik weet niet eens of ik Bi ben en ik wil niet aandacht trekken maar ik voel me so raar de laatste tijd als ik aan der denk voel ik me helemaal warm enz... kan iemand mij helpen plz...


    We can only learn to love by loving.

    Hmm misschien vind je haar wel leuk. Ik bedoel voel je je ook zo als iemand anders je gewoon vasthoudt ofzo? En ach ik heb zoiets, ga er desnoods van uit dat je bi bent [voor jezelf dan] Dan kan je elke kant op. En naja je kunt er misschien met haar voorzichtig over praten. En anders zou ik gewoon ervan genieten dat ze je BF is en van het warme gevoel.
    Succes


    Why don't you break my heart

    hmm...

    Misschien verwar je echt goede vriendschap met verliefd heid... maar het kan natuurlijk ook zijn dat je echt verliefd op der bent. Ik zou zelf er voor uit komen weet je. Je kan het tegen je BF zeggen dat je denkt dat je haar leuk vind. Of ze het zelf ziet zitten weet ik niet. Waarschijnlijk wordt jullie vriendschap dan wat minder... Maar schat ik zou het er op wagen als ik jou was ;)

    xxx

    succes ;)

    hmm...

    Misschien verwar je echt goede vriendschap met verliefd heid... maar het kan natuurlijk ook zijn dat je echt verliefd op der bent. Ik zou zelf er voor uit komen weet je. Je kan het tegen je BF zeggen dat je denkt dat je haar leuk vind. Of ze het zelf ziet zitten weet ik niet. Waarschijnlijk wordt jullie vriendschap dan wat minder... Maar schat ik zou het er op wagen als ik jou was ;)

    xxx

    succes ;)


    maar ik durf het niet eens te zeggen want ik weet dat zij geen bi is ze heeft al een jaar een vriendje...


    We can only learn to love by loving.

    je kunt het beste met haar eens gaan praten en als ze boos is dat weet je wie je echte vrienden zijn want die zijn ver voor elkaar en moeten open voor elkaar staan dus

    kweet niet of je er echt iets aan hebt maar zo leer je meestal je echte vrienden kennen best wel sneu maarja
    xxx


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Als het gebeurd dat je verliefd op je BF bent dan kan je daar nix aan doen nicolkiend, Het gebeurd gewoon. Dat is de natuur. Wat je wel moet doen is eerlijk zijn tegen je vriendin,ookal is het moeilijk. Want eerlijkheid is 1 van de belangrijkste dingen in een vriendschap. Zelfs in het leven !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Als het gebeurd dat je verliefd op je BF bent dan kan je daar nix aan doen nicolkiend, Het gebeurd gewoon. Dat is de natuur. Wat je wel moet doen is eerlijk zijn tegen je vriendin,ookal is het moeilijk. Want eerlijkheid is 1 van de belangrijkste dingen in een vriendschap. Zelfs in het leven !

    Maar dat wil ik niet Raquel :'( ik wil har niet kwijt.. omfg.. ik sit nu te huilen als een kleine baby.. :'(


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Maar dat wil ik niet Raquel :'( ik wil har niet kwijt.. omfg.. ik sit nu te huilen als een kleine baby.. :'(

    Ooh dat was mijn bedoeling niet !! Sorry sorry maar,als ik eerlijk ben,is het wel zo. Je kan liefde niet dwingen en tegen houden ! Dat is maybe wel het ergste wat er is !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ooh dat was mijn bedoeling niet !! Sorry sorry maar,als ik eerlijk ben,is het wel zo. Je kan liefde niet dwingen en tegen houden ! Dat is maybe wel het ergste wat er is !

    ik weet dat je gelijk hebt en daarom jank ik ook.. ik wil gewoon niet verliefd op der sijn waarom kon ik niet gewoon verliefd worden op een mogool uit mijn klas fzo mr nee uitgerekend op mijn bf..


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ik weet dat je gelijk hebt en daarom jank ik ook.. ik wil gewoon niet verliefd op der sijn waarom kon ik niet gewoon verliefd worden op een mogool uit mijn klas fzo mr nee uitgerekend op mijn bf..


    je moet gewoon met je bf erover gaan praten ze is je bf komop hij ze helpt je wel hoor en als ze je dan niet meer aardig ok leuk vind ofsow dan i het niet je echte vriendin srry als het zo hard aan komt dan


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    (...)
    ik weet dat je gelijk hebt en daarom jank ik ook.. ik wil gewoon niet verliefd op der sijn waarom kon ik niet gewoon verliefd worden op een mogool uit mijn klas fzo mr nee uitgerekend op mijn bf..

    Maar lief,het betekend toch ook iets goeds. Je hebt een hele speciale band met dr en die nu sterker word, Maybe ben je helemaal niet verliefd, maybe voellen jullie elkaar zo goed aan dat het lijkt of je verliefde gevoelens voor dr hebt


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Schat dat kan de besten overkomen,. Zoals ik.x´D Miss moet je het gewoon vertellen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik denk dat het je pubertijd is lieford, je moet jezelf nog ontekken ofzo[/ volg de raad van de dokter net als selina xD]


    Take My Hand Take A Breath ...

    Kan ook gewoon vriendschap. Like; Ik voel me ook warm als mijn vrienden mijn knuffelen en dat is meer omdat ik gwn doodsveel van ze hou. Ja, ik heb dat ook wel eens verward met verliefd zijn, maar dan blijkt dat toch niet zo te zijn. Plus dat het meestal heeeeel zonde is van de vriendschap.


    Mew <3

    Het kan zijn dat je denkt dat je verliefd ben maar dat het toch gewoon de liefde is die je in een vriendschap hebt. Want ja noem het maar gek maar iedereen (dus iedereen die een BF heeft) is zeg maar verliefd op diegene alleen niet op DE manier verliefd als wat je verliefd ben op een jongen (natuurlijk kan een jongen ook je BF zijn maar dat is nog verwarrender xD)

    Want bekijk het is op deze manier, Je wilt totaal niet dat er wat ergs gebeurt met haar dus je voelt je heel erg (noem het maar beschermend) En als ze je een knuffel geeft als ze je ziet zeg je dat je je warm voelt. Dat is gewoon heel normaal want je bent gewoon blij haar te zien xD

    Ik heb mijn BF in juni voor het laatst gezien en ik had het toen ook warm enzo maar dat kwam gewoon door de spanning dat k haar eindelijk weer zou zien enzo xD maar k zou me er niet te druk om maken (A)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    (...)

    maar ik durf het niet eens te zeggen want ik weet dat zij geen bi is ze heeft al een jaar een vriendje...

    Als ze echt je BF is ,en je zegt het haar eerlijk , gaat ze daar heus niet raar op aankijken hoor ! :O


    don't Worry...Be gay.