• Het concert in St. Petersburg vandaag is afgelast.De fans (sommige sliepen al dagen op voorhand) werden ook pas vandaag ingelicht.
    Vanwege een contractbreuk en verdragsschending van de lokale promoter, is het niet haalbaar om de show in St. Petersburg vandaag te houden. De band heeft alles geprobeerd om de show door te laten gaan, maar het is niet gelukt. Het spijt ons heel erg voor de fans, maar de situatie laat ons geen andere optie.

    Das wel erg voor de fans en voor de band.


    CONCERT AFGELAST!!
    Due to a very material contractual breach and violation by the local promoter, it is not justifiable to perform the St. Petersburg show today. The band has tried everything to make the show happen, but with no luck! We feel terribly sorry for the fans, but the situation left us no other option. The band is really looking forward to perform for their russian fans in Moscow and working to make the show happen!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 16:50 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Closure schreef:
    (...)


    Tokio Hotel's concert in Zagreb, Croatia on March 28th has been cancelled.
    Dat is ook al gepost ;x
    Hier is geen reet van waar, ze geven geen concert op 28maart en Kroatië staat ook niet tussen de lijst.

    Dat is wel waar!
    Het concert dat gepland stond voor de "Humanoid" tour van Tokio Hotel in Kroatië is gecancelled. Het optreden werd een paar dagen geleden van de site gehaald omdat de organisator van het concert te weinig uitvoerde. Later bleek dat de organisatie van het concert in de handen van "Vinil" lag. Deze orgnisatie is een aantal jaren geleden al failliet gegaan en heeft grote problemen voor de rechtbank. Eerder organiseerden zij een concert van Metallica en Lenny Kravitz, maar deze concerten zijn ook gecancelled en de organisatie heeft het geld van de tickets nooit terugbetaald.

    Een paar dagen later is dit bevestigd door onder andere David Jost, de manager van Tokio Hotel.


    I need you like a heart needs a beat

    Fiction schreef:
    (...)
    Dat is wel waar!
    Het concert dat gepland stond voor de "Humanoid" tour van Tokio Hotel in Kroatië is gecancelled. Het optreden werd een paar dagen geleden van de site gehaald omdat de organisator van het concert te weinig uitvoerde. Later bleek dat de organisatie van het concert in de handen van "Vinil" lag. Deze orgnisatie is een aantal jaren geleden al failliet gegaan en heeft grote problemen voor de rechtbank. Eerder organiseerden zij een concert van Metallica en Lenny Kravitz, maar deze concerten zijn ook gecancelled en de organisatie heeft het geld van de tickets nooit terugbetaald.

    Een paar dagen later is dit bevestigd door onder andere David Jost, de manager van Tokio Hotel.

    Weet ze al. :'D
    Edit: Behalve de volledige uitleg. Thanks, ik kon 'm al niet vinden tussen me mail.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 22:26 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nog een gerucht: Bill zou TH verlaten hebben! XD

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 22:25 ]


    -

    iemand heeft zijn huiswerk gedaan :Y)


    BAM!

    Ik denk persooonlijk dat vele mensen er gewoon wat dingen bijlappen om de boel in TokioHotel-land 'levend' te houden ofzo, ik snap hun bedoeling niet. Meer dan de helft zo'n dingen zijn nog niet eens waar. Anyway, ik geloof niks meer tot ik het zelf heb gezien.


    Life begins at the end of your comfort zone

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Weet ze al. :'D

    Ah oke :x


    I need you like a heart needs a beat

    Ik denk dat TH inderdaad een oplossing heeft proberen te zoeken om het te laten doorgaan,maar die niet heeft gevonden.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 22:27 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Oh god iemand stuurt nu op twitter dat Tom de concertzaal verliet met krukken. Man als iedereen nou eens ophoudt met die roddels en geruchten! XD


    -

    BK schreef:
    Oh god iemand stuurt nu op twitter dat Tom de concertzaal verliet met krukken. Man als iedereen nou eens ophoudt met die roddels en geruchten! XD

    Zo denk ik er ook over! Iedereen flipt en hallucineert of weet ik veel wat ze doen, van dingen die er helemaal niet zijn.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Hieronder even 'n link naar 't nieuws vanaf de officiële Tokio Hotel site.
    Klik.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Misschien dat 't concert in Moskou toch nog doorgaat, als we deze roddel mogen geloven;

    Drivers of truck said they go to Moscow. Pray!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    BK schreef:
    Nog een gerucht: Bill zou TH verlaten hebben! XD

    Ja, dat is zojuist bevestigd :Y)

    Sarcastisch

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 23:02 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    BK schreef:
    Nog een gerucht: Bill zou TH verlaten hebben! XD

    EINDELIJK :)
    Grapje.
    Sorry voor hoofdletters.


    I recycle my thoughts.

    De tickets die de fans voor St. Petersburg hadden gekocht, kunnen ook gebruikt worden voor 't concert in Moskou. Wat dus inhoud dat het concert in Moskou hoogstwaarschijnlijk wél doorgaat.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ^

    Is dat dan wél al officieel bevestigd.

    ik vind het stom dat het management er zolang over doet om gewoon even een officieel bericht te geven, of in ieder geval te zeggen dat wat op de officiele site staat klopt ofzo.
    er zijn nu zoooveel geruchten.


    i need you like a heart needs a beat.