• Heyhoi! Vandaag keken we tijdens school (chill ;3) het WK nederland - Denemarken (2-0 voor nederland trouwens xD) en telkens tijdens een doelpunt begonnen alle 75 kinderen (ja met zoveel zaten we in 1 lokaal!!!) te schreeuween en doen, ehm oke een paar riepen "boeeeeee, denemarken denemarken!" zo begon ook n ruzie "Flikker nou op me je klote denemarken!" "Flikker zelf op met je nederland!" "Verhuis dan lekker als je het hier niet leuk vind, ga dan naar je eigen kutland" < die opmerking was wel van mij, maar de 1e en de 2e niet ;b (ja is tog zo) maarja iedereen de hele tijd schreeuwen en doen (ik ook hahahaha) en nu is me stem weg én in ben half doof!
    hoe overleven jullie het WK?
    Hoe zouden jullie reageren na dit: "Flikker nou op me je klote denemarken!" "Flikker zelf op met je nederland!"
    Hebben jullie nog tips om me stem terug te krijgen? (me keel doet zo zeer xD)
    xx

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 15:42 ]

    2-0.

    Ik heb ook op school gekeken.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    2-0.

    Ik heb ook op school gekeken.

    ow sorry ik zat zelf scoobidoo te doen (mee die touwtjes) en iedereen zei 3-0 xD maarja k heb t aangepast
    bedankt!

    Thuis gekeken.


    we've only said goodbye with words

    ^^ik wil ook wel n dagje vrij xD ^^

    Niet gekeken, vergeten :x
    Maar tis wel goed dat we gewonnen hebben ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ja he? gheghe lekker voor je denemarken lekker voor je denemarkemeeloper xD
    Hup Holland Hup! Hup Holland Hup!

    Meeschreeuwen met Denemarken xD (Ik heb verder niks met Denemarken) en dan met de hele klas zogenaamd Denemarken fans zijn en nep gaan hooligannen (ook al is dat geen werkwoord) tegen een andere klas zodat ik heel melig en stemloos thuis zo komen om dat voetbal me niks boeit xD


    Alis volat propriis

    Thuis gekeken, kon ook op school maar ik was het derde uit, en het 6e was de wedstrijd (': Haha. Maar na een doelpunt ben ik wel steeds op het balkon gaan staan toeteren ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Om nou te zeggen: Jeeej wat een geweldige wedstrijd No way.. Nederland viel me best wel tegen, er had veel meer van kunnen komen als ze het hadden afgemaakt.

    Heb het lekker thuis gekeken:) Met me samenvatting van tentamens voor woensdag ernaast(A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    hahaha zo doen vriendinnen en ik altijd.
    Ik ben voor argentinië & nederland.
    en me vriendin alleen voor nederland.
    dus ikzo: ARGENTINIEEEEEEEE.
    zij: flikker nou op emt je argentinie.
    ik: oke doei.

    En ik stemde op de Christenunie dus ik heel de tijd 'Christen unieeeee.' zijzo: wajo, rot op met je Christen unie.

    hahaha. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Nederland speelde ontzettend slecht hahah, gelukkig hebben we wel gewonnen. :Y)
    Ik heb thuis gekeken, dus geen last gehad van irritant commentaar. Ik jouw geval zou ik het gewoon zo laten en de wedstrijd verder kijken. :')

    [ bericht aangepast op 14 juni 2010 - 16:06 ]


    Save me with your love tonight.

    waarom heeft iedereen behalve ik vrij vandaag (huil)

    Eerste Helft Beneden Gekeken,
    Tweede Helft op mn kamer gekeken.


    Vampire Heart.

    Ik had een ander rooster, omdat Nederland speelt.

    Misschien dat water met zout helpt?


    *insert philosophical cringe expression here*

    ^ momenteel zit ik nu in de tuin met me laptop in de zon watermeloen te eten maar wel goeie tip, zal k zo ff proberen (klinkt niet egt lekker eerlijk gezegt xD)