• Het concert in St. Petersburg vandaag is afgelast.De fans (sommige sliepen al dagen op voorhand) werden ook pas vandaag ingelicht.
    Vanwege een contractbreuk en verdragsschending van de lokale promoter, is het niet haalbaar om de show in St. Petersburg vandaag te houden. De band heeft alles geprobeerd om de show door te laten gaan, maar het is niet gelukt. Het spijt ons heel erg voor de fans, maar de situatie laat ons geen andere optie.

    Das wel erg voor de fans en voor de band.


    CONCERT AFGELAST!!
    Due to a very material contractual breach and violation by the local promoter, it is not justifiable to perform the St. Petersburg show today. The band has tried everything to make the show happen, but with no luck! We feel terribly sorry for the fans, but the situation left us no other option. The band is really looking forward to perform for their russian fans in Moscow and working to make the show happen!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 16:50 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Moskou is maar een gerucht hoor, en dat Bill ziek is ook, want tokiohotel.com zegt dat het aan het management lag, en niet aan het feit dat Bill ziek is ofzo.


    Life is hard and then we die

    Nu heb ik geen enkel idee wat ik nog moet geloven Oo

    Irgendwann schreef:
    Nu heb ik geen enkel idee wat ik nog moet geloven Oo


    Tanya is de beste.

    Irgendwann schreef:
    Nu heb ik geen enkel idee wat ik nog moet geloven Oo

    Haat aan twitter.


    I need you like a heart needs a beat

    TH heeft de zaal verlaten,terwijl de fans binnen zitten.


    I need you like a heart needs a beat

    Fiction schreef:
    TH heeft de zaal verlaten,terwijl de fans binnen zitten.

    Dat had de organisator ook aangekondigd. (: Alleen nog niet gezegd wie er nou ziek is.. ¬¬


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Op de officiële site staat dat er nu iets was met een promoter waardoor het niet door kon gaan. En omdat moscow toch in het zelfde land is (?) zal het ook daar iets ee te maken hebben dat ook dat concert is afgelast, denk ik dan.

    En dadelijk zeggen ze dat het concert niet doorgaat omdat er iets mis is met een van de honden van Bill en Tom. Geloof alsjeblieft niets wat er op Twitter word gezegd en wacht gewoon nieuws van de officiele site zelf af. Der staat altijd zo ontzettend veel troep op twitter, myspace, weblogs en weet ik wat allemaal. Als mensen iets vernemen of denken is het nog geen waarheid.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben me hier druk aant maken joh, ik hoop dat alles goed gaat met Bill of met één van de andere jongens ;s

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 20:55 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind het erg voor de jongens.. en fans.
    Maar wat kunnen zij er aan doen, aan die contractbreuk en verdragschending van die promoter. Inderdaad NIETS.
    Ze vinden het vast even erg als de fans het vinden!

    En ik geef kirstenschnaps gelijk, twitter, myspace en alle andere weblog zijn een en al shit.. er staat nx anders dan roddels op D: En die moet je dus niet meteen gaan geloven, tot er officieel iets vermeld wordt!

    Als het waar is, vind ik het echt héél héél, en héél zielig voor de fans.
    Ja, ook een beetje voor de band hoor.:X


    ok

    ik las het net op de site en ik word echt boos als iemand ziek is van hen, ik word gek! alsjeblieft niet weeer ;(


    And all the girls in the front row scream your name.

    PUKKELxDING schreef:
    't gaat lekker zeg.


    your eyes are like stars in the night.

    dat is echt erg voor ze.


    One Day you'll remember me...

    KirstenSnaps schreef:
    En dadelijk zeggen ze dat het concert niet doorgaat omdat er iets mis is met een van de honden van Bill en Tom. Geloof alsjeblieft niets wat er op Twitter word gezegd en wacht gewoon nieuws van de officiele site zelf af. Der staat altijd zo ontzettend veel troep op twitter, myspace, weblogs en weet ik wat allemaal. Als mensen iets vernemen of denken is het nog geen waarheid.

    haha :'DD
    het zou wat zijn man x'D

    -ziet het voor zich 8 ]-