• haaj,

    ik en mijn vriending zouden eigenlijk heel graag geesten oproepen en eerst wouden we het bij mij thuis doen omdat ik rechtover het kerkhof woon en dan zouden we het daar proberen, maar na een tijdje ben ik teruggekrabbeld. Dus we gaan het zaterdag bij haar thuis doen. Nu is mijn vraagje wat zijn jullie ervaringen?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Zaitsev schreef:
    Ik heb hierin ervaringen (als je het zo kan noemen) en die hou ik voor mezelf. Het verhaal is namelijk totaal anders dan iemand zich hier ooit voor mogelijk kan houden.


    Wil je het me vertellen? Please *pupy eyes*
    please?:$


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    I need you like a heart needs a beat

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou het niet doen, je weet nooit wat er kan gebeuren. =]


    None but ourselves can free our minds.

    Zaitsev schreef:
    Ik heb hierin ervaringen (als je het zo kan noemen) en die hou ik voor mezelf. Het verhaal is namelijk totaal anders dan iemand zich hier ooit voor mogelijk kan houden.

    Nu ben ik nieuwsgierig (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nu ben ik nieuwsgierig (':


    ik ook ^^


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Mythical schreef:
    (...)

    Nou ik ken het. Want een vriendin van mij meende dat ook. Ze zij dat ze in een kamer zat en toe keek wat wij deden maar ze kon niks zeggen. en voor haar duurde het jaren voordat ze terug kon komen terwijl het maar een half uurtje was ofzo.
    Ieuwl o.o


    Only losers can act the way you do

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nu ben ik nieuwsgierig (':
    Ik ook :')


    Only losers can act the way you do

    Powerfull schreef:
    Je moet wel heel voorzichtig doen! als je een geest kwaad maakt gaat ie je achternA! dat had ik een keer gehad! ik had een hele maand een boze geest achter me aan... dat was echt niet leuk want ze kunnen ook je lichaam overnemen want dat is mij 1 keer overkomen! dus wees voorzichtig!!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb het al twee keer gedaan, en ik moet zeggen dat bij beide keren enge dingen gebeurden.
    Maar ik geloof er niet, voor mij was dit allemaal toeval. Mijn vriendinnen daarentegen geloofden dat het écht een teken was.
    bv; We vroegen de geest een teken te geven. Vervolgens viel het licht uit. Tja, voor mij was dit gewoon een stroompanne (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    thegirl schreef:
    Ik heb het al twee keer gedaan, en ik moet zeggen dat bij beide keren enge dingen gebeurden.
    Maar ik geloof er niet, voor mij was dit allemaal toeval. Mijn vriendinnen daarentegen geloofden dat het écht een teken was.
    bv; We vroegen de geest een teken te geven. Vervolgens viel het licht uit. Tja, voor mij was dit gewoon een stroompanne (:

    Dan is dat toch kei raar toeval? Als dat net op dat moment gebeurt?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    al wilde ik het een half uur geleden ook nog...
    maar nu zeker niet meer:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    dat is echt nep. Je gaat een beetje stoned aan een glaasje hangen en dan 'spreken de doden opeens tot je' no way dat dat echt is.


    Alis volat propriis

    Wat is iedereen hier bang??!? Zelfs al bestaan geesten (wat ik ergens wel geloof) waarom zouden ze je allemaal debiele dingen laten doen? Ik bedoel, als ik dood ben word ik niet opeens zo lefeloos dat ik mensen ga vervloeken omdat ze me hebben opgeroepen ofzo. Niet dat dat sowieso kan.


    Alis volat propriis