• Dat Tokio Hotel het maar niets vind om achterna gezeten te worden door fans, weten de fans zelf als geen ander. Toch lijkt Bill Kaulitz er geen problemen mee te hebben dat een onbekende fan elk concert van de Welcome To Humanoid City tour, vooraan weet te staat. Recht in zijn gezichtsveld. Ze is anders dan de rest. Ze gilt niet heel de boel bij elkaar als hij haar even een blik toewerpt. Ze blijft als enige kalm als hij water de richting in gooit waar ze staat. Hoe meer concerten er volgen, Hoe meer Bill zich op een concert verheugd. Is hij verliefd? Verliefd op het 'concert meisje'? Zal hij het er uiteindelijk op wagen en haar uit het publiek halen, om na 6 jaar eindelijk weer gelukkig te worden? You can find it out in: Concert Love.


    Geïntreseert? Concert Love. |Bill.|
    Ohja, ik zoek nog een meisjes naam.. (a)
    Stemmen: Meisjes naam, Bill's vriendin Concert love?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 18:05 ]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Eva (A)
    Ik zal hem maken (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 17:57 ]


    I need you like a heart needs a beat

    LAURIEN.


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Ik ga hem ook maken,
    * Katerina -a-

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 17:59 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ga hem maken
    en wat dacht je van 'Jeanie' als naam -a-


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jammer dat je al verraadt dat ze zijn vriendin wordt in de onderste link, of zie ik het verkeerd? :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Katerina moet winnen, vind ik dan.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Zaitsev schreef:
    Jammer dat je al verraadt dat ze zijn vriendin wordt in de onderste link, of zie ik het verkeerd? :']


    Nee, want degene met de meeste stemmen word het.. En nu staat dat op Laurien.. Maar ik zeg pas wie het word als ik het stuk waar de naam in voor komt schrijft.. Dus dat duurt nog wel ff.. Want Bill heeft geen echt contact met dat meisje.. En misschien kies ik wel eerder.. maar laat ik de poll online staan.. zodat het nog niet verraden word.. (a)


    Tom and Georg could write a bad romance.