• haaj,

    ik en mijn vriending zouden eigenlijk heel graag geesten oproepen en eerst wouden we het bij mij thuis doen omdat ik rechtover het kerkhof woon en dan zouden we het daar proberen, maar na een tijdje ben ik teruggekrabbeld. Dus we gaan het zaterdag bij haar thuis doen. Nu is mijn vraagje wat zijn jullie ervaringen?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik geloof er niet in.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je moet wel heel voorzichtig doen! als je een geest kwaad maakt gaat ie je achternA! dat had ik een keer gehad! ik had een hele maand een boze geest achter me aan... dat was echt niet leuk want ze kunnen ook je lichaam overnemen want dat is mij 1 keer overkomen! dus wees voorzichtig!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    Only losers can act the way you do

    Powerfull schreef:
    Je moet wel heel voorzichtig doen! als je een geest kwaad maakt gaat ie je achternA! dat had ik een keer gehad! ik had een hele maand een boze geest achter me aan... dat was echt niet leuk want ze kunnen ook je lichaam overnemen want dat is mij 1 keer overkomen! dus wees voorzichtig!!
    Wat gebeurde er dan, toen die je lichaam overnam? o:


    Only losers can act the way you do

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Het kan gevaarlijk zijn zoek eerst de veiligheidsintstructies op internet op.Ik heb ook zoeits gehad alleen is uit de hand gelopen.


    Mijn geheim is geheim

    Nooit aan beginnen..
    Voorkomen is beter dan genezen!! of verhelpen..


    La credenza è una medicina contro il timore

    |Ik heb ervaring, het komt erop neer dat iedereen je gwn in de zeik neemt en omdat je zo bang bent er rare dingen gebeuren die te verklaren zijn. ik zou het gwn niet doen als ik jullie was.


    "Let them eat cake!"

    Gewoon niet doen, je weet nooit wat er kan gebeuren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik geloof er in!


    ' Nyctophilia '

    Pestkop schreef:
    (...)Wat gebeurde er dan, toen die je lichaam overnam? o:


    Nou ik ken het. Want een vriendin van mij meende dat ook. Ze zij dat ze in een kamer zat en toe keek wat wij deden maar ze kon niks zeggen. en voor haar duurde het jaren voordat ze terug kon komen terwijl het maar een half uurtje was ofzo.


    "Let them eat cake!"

    -

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 16:34 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo