• haaj,

    ik en mijn vriending zouden eigenlijk heel graag geesten oproepen en eerst wouden we het bij mij thuis doen omdat ik rechtover het kerkhof woon en dan zouden we het daar proberen, maar na een tijdje ben ik teruggekrabbeld. Dus we gaan het zaterdag bij haar thuis doen. Nu is mijn vraagje wat zijn jullie ervaringen?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik geloof er niet in.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je moet wel heel voorzichtig doen! als je een geest kwaad maakt gaat ie je achternA! dat had ik een keer gehad! ik had een hele maand een boze geest achter me aan... dat was echt niet leuk want ze kunnen ook je lichaam overnemen want dat is mij 1 keer overkomen! dus wees voorzichtig!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    Only losers can act the way you do

    Powerfull schreef:
    Je moet wel heel voorzichtig doen! als je een geest kwaad maakt gaat ie je achternA! dat had ik een keer gehad! ik had een hele maand een boze geest achter me aan... dat was echt niet leuk want ze kunnen ook je lichaam overnemen want dat is mij 1 keer overkomen! dus wees voorzichtig!!
    Wat gebeurde er dan, toen die je lichaam overnam? o:


    Only losers can act the way you do

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen ervaringen en dat wil ik graag zo houden. Wie weet wat er kan gebeuren.