• Een boekverslag maken, zonder het boek gelezen/uitgelezen te hebben?

    Daar ben ik nu dus mee bezig, ik vond het echt en *** boek maar ik zou er wel en verslag over moeten maken, ik heb maar 100 van de 450 bladzijdes gelezen. Lang leve sholieren.com!

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja. Waarom zou ik een of ander dood boek lezen, als ik het verslag van internet kan en mag plukken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iedereen heeft zoiets wel eens gedaan, denk ik. ;) ben ik blij dat ik daar nu eindelijk van verlost ben hihi =]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik doe dat niet. Wij krijgen gewoon een boekenlijst mee, waar we zelf uit mogen kiezen. Dan kies ik natuurlijk een paar boeken die me wel leuk lijken. Maar ik kijk soms wel naar samenvatting als extra hulp.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Temerarious schreef:
    Eh, ik. Van het laatste boekverslag heb ik het boek helemaal níet gelezen. Ik had alleen de film gezien. Scholieren.com, hahaha. En dan heel erg aanpassen : )


    Jup heb ik ook vaak gedaan xD

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 13:32 ]

    Nog nooit. Ik kan met trots zeggen dat ik al mijn boekverslagen zelf heb gemaakt (en bovendien is het van internet afplukken bij ons nogal.. verboden. En de plagiaatscan maakt het er niet makkelijker op).


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat doe ik nu voor het eerst. Ik moet een héél saai boek lezen van 500 pagina's en na 50 viel ik al bijna in slaap. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Ik eigenlijk nooit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    normaal nooit
    maar we moesten er laatst een maken voor engels; A kiss before dying. Er stond in de opdrachtenlijst geen; maak een samenvatting, dus deed ik het ook niet. Bleek dat die kutvent het had verteld.. toen heb ik het maar van internet afgehaald XD


    we were always meant to say goodbye.

    Bij ons stellen ze inhoudsvragen over het boek -ik hoor er nu een te lezen- en dat is kut, want dat zijn van die zaagemoboeken waar niks in gebeurd --' Behalve één keer toen er één of andere vent het met een paard deed :'D Dat was weird. Ik snapte het eerst niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik pakte altijd boekverslagen van mn broer ;x en soms maakte ik ze wel zelf.. net als voor mijn presentatie nederlands over twee boeken daar had hij niets van en ik ook niet dusja dat werd zelf maken.. uiteraard wel met behulp van internet. ^^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nooit.

    grr ik moet wel:((
    mijn leeraares ik weet niet hoe ze dat doet maar ze weet gelijk dat het van scholieren.com komt:8
    maarja ik vind lezen niet zo heel erg.
    maar soms is het einde zo voorspelbaar dat ik het gewoon niet lees:(


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    HAHA doe ik ook heel vaak :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Bij Engels/Duits doe ik dat altijd, haha. Als ik een Duits boek ga lezen snap ik er toch geen snars van :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    doe ik ook altijd :')


    She said: I gotta find out for myself