• Een boekverslag maken, zonder het boek gelezen/uitgelezen te hebben?

    Daar ben ik nu dus mee bezig, ik vond het echt en *** boek maar ik zou er wel en verslag over moeten maken, ik heb maar 100 van de 450 bladzijdes gelezen. Lang leve sholieren.com!

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hahaha, alleen maar :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja ik :X
    Heel slecht, I know, maar soms heb je gewoon de tijd niet om zo'n heel boek te lezen. Wat ik dan wel doe is zó veel samenvattingen lezen dat ik het verhaal wel kan navertellen en dus ook een redelijk boekverslag kan maken. Als de leraar me er dan een vraag over stelt, kan ik die wel goed beantwoorden.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ja, één keer gedaan, toen had ik echt geen zin om dat boek te lezen xD


    Life is hard and then we die

    Ikke :P

    Ik deed het wel, maar vanaf dit jaar gaat dat niet meer, want ze gaan er vragen over stellen bij het mondeling examen en als je dan iets niet weet, val je door de mand.


    Tanya is de beste.

    Ik. Alsof die leerkrachten zelf alle boeken op hun literatuurlijst hebben gelezen? Die merken het toch niet dat je het boek niet hebt gelezen. (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 12:27 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    nee, eigenlijk niet.
    ik kom er steeds te laat achter dat er een samenvatting van is, en dan heb ik het al gelezen x_x

    Heel soms. Als ik er echt geen tijd voor heb. Ik ben een brave meid. (nerd)


    History is not hatred.

    Pliena schreef:
    Ik deed het wel, maar vanaf dit jaar gaat dat niet meer, want ze gaan er vragen over stellen bij het mondeling examen en als je dan iets niet weet, val je door de mand.


    Same. :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik doe dat altijd bij engels., ;x
    Bij Nederlands niet, omdat ik best veel boeken lees en dan gewoon een boek pak wat ik al eens gelezen heb.
    en dat moet ook wel, omdat we er in de klas vragen over moeten beantwoorden.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 12:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eh, ik. Van het laatste boekverslag heb ik het boek helemaal níet gelezen. Ik had alleen de film gezien. Scholieren.com, hahaha. En dan heel erg aanpassen : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Bravery schreef:
    Ja ik :X
    Heel slecht, I know, maar soms heb je gewoon de tijd niet om zo'n heel boek te lezen. Wat ik dan wel doe is zó veel samenvattingen lezen dat ik het verhaal wel kan navertellen en dus ook een redelijk boekverslag kan maken. Als de leraar me er dan een vraag over stelt, kan ik die wel goed beantwoorden.


    Same here :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nee
    De meeste boeken die we moeten lezen, heb ik al gelezen en dan is het niet moeilijk.
    En meestal lees ik het boek graag, en dan neem ik het verslag er ook graag bij.
    Ik heb altijd 11 op 10 omdat ik de motieven eruit kan halen :X

    Ik had een gesprek emt die vrouw, en nog een paar kinderen over een boek, en ik had het neit gelezen, en ik had een 6.5. 8D


    Smiling but close to tears.

    Rugzak schreef:
    ik doe dat altijd bij engels., ;x
    Bij Nederlands niet, omdat ik best veel boeken lees en dan gewoon een boek pak wat ik al eens gelezen heb.
    en dat moet ook wel, omdat we er in de klas vragen over moeten beantwoorden.


    me to


    Change, the only good thing in this world.