• Het liefje van mijn broer is net gekomen en ik zit hier met een pyjama en rare sokken, en nog eens ongekamd haar! D:

    Wat hebben jullie overlaatst meegemaakt wat erg gênant was?


    All this dampness is damp.

    Sid schreef:
    Valt toch nog mee? (:
    Ik kan me niets recents herinneren eigenlijk.


    Hope goes lost but never dies.

    nerdiecakez schreef:
    Ik ging laatst in me pyjama naar school ._.
    dat was pas genant. hehe :]


    Dat snap ik, Als ik bij je op school zat zou ik je echt uitlachen.Niet gemeen bedoelt,


    teehee.

    Pliena schreef:
    Ghehe, ik zit àltijd bijna zo als één van hun vriendinnetjes komen.
    -ik heb twee broers-
    Die zijn dat al gewend van me.

    Ik zat gisteravond nog in mijn hockeykleding toen de vriendin van mijn broer en de vriend van mijn zus er waren :Y)


    I recycle my thoughts.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 11:15 ]

    ik deed laats de deur open omdat ik dacht dat het de vriend van mijn moeder was.
    Staat hij voor de deur met zijn baas en zijn zoon! en die zoon zit bij mij op school! ;x
    En ik stond er net zo bij als jij., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bird schreef:
    (...)
    Ik zat gisteravond nog in mijn hockeykleding toen de vriendin van mijn broer en de vriend van mijn zus er waren :Y)

    Ghehe, maar soms is het bij mij echt erg. Zéker als ik één van mijn ik-ben-lui-dus-doe-geen-moeite-om-mij-te-fatsoeneren-dag heb.


    Tanya is de beste.

    Sid schreef:
    Valt toch nog mee? (:
    Ik kan me niets recents herinneren eigenlijk.


    Happiness hit her like a train on a track

    zo gênant vind ik dat niet :P
    wat ik heb mee gemaakt hrrmm
    de roltrap op willen stappen en voor over vallen tegen een jongen aan die ook bijna voor over viel best wel zuur
    het was bijna DOMINO DAY =3

    nerdiecakez schreef:
    Ik ging laatst in me pyjama naar school ._.
    dat was pas genant. hehe :]

    Wow sirieus :'D?


    Beautiful people, are people who smile.

    Dat had ik ook eens. Ging de bel en kwam ik half dood de deur open doen, waren er van die Jehova's die zo'n preek gingen houden en ik had zo'n houding van: Eh.. t zal wah, ik ben moe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik liep vrolijk te zingen op straat ja, en toen liep er een lekkere jongen langs, en toen ging hij glimlachen, en ik ging weglopen. :3

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 14:13 ]


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    Ik liep vrolijk te zingen op straat ja, en toen liep er een lekkere jongen langs, en toen ging hij glimlachen, en ik ging weglopen. :3


    Niet meer zingen op straat dus..xD


    teehee.

    Sid schreef:
    Valt toch nog mee? (:
    Ik kan me niets recents herinneren eigenlijk.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik stond bij de tandarts mijn tanden te poetsen in het toilet, maar die deur kan niet vast. Ik stond daar net een rare bek te trekken toen iemand de deur opentrok. Met die geschifte uitdrukking nog op mijn gezicht kijk ik opzij en die persoon kijkt mij zo raar aan, misschien ook omdat er tandpasta op mijn voorhoofd hing (A)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Nou we hadden het over wortels bij wiskunde. En ik spreek wortel raar uit. En toen moest ik die hele theorie voorlezen en zag ik een wortelteken voor een 'V' aan xD
    Iedereen lach in een deuk,ook door mijn rare uitspraak :s


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms