• Heey (:

    Ik heb weer iets hoor.
    Vandaag gingen we met ons gezin bowlen en ja we moesten ff wachten want we hadden al 1 uurtje gebowld en toen moesten we een half uur wachten en toen zag ik allemaal jongeren bowlen,heel veel meisjes die lachten en danste met elkaar op de muziek.
    En toen voelde ik me echt kút.
    Want ik heb én geen bf meer(om verschillende redenen) én als ik met iemand om ga uit mijn klas lopen ze daarna weer over mij te praten tegen andere.
    Daar voel ik me echt klote om.
    Want ik heb gewoon niemand meer.

    Het is gwn mijn schuld dat ik nu niemand heb,en als ik iemand heb krijg ik of ruzie met die gene of ik ben maar goed voor 1 dag.

    Ik weet het allemaal niet meer hoor,Want na dat ik mijn rapport had gezien moest ik huilen omdat ik 3 onvoldoendes stond.
    En toen zei de mentor ookal dat het mijn schuld is dat ik zulke lage cyfers heb.
    En dat klopt ook,maar ik kan gewoon niet veranderen.

    Want nu mag ik mss niet naar die andere school van mijn moeder omdat ik mijn best niet doe op mijn huidige school.
    Maar ik móet gewoon naar die andere school,voor betere punten en omdat het me vast beter doet,en mss maak ik wel andere vrienden.


    Je hoeft niet te reageren,maar als je het hebt gelezen zou het wel fijn zijn als je me een beetje kan helpen

    En het spijt me,dat ik altijd klote topic's aanmaak..

    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ah meisje, dat vind ik echt klote voor je... Het maakt niet uit dat je 'klote topics' aanmaakt. Ik denk dat je je nu gewoon nog even hard moet focussen op school, hoe moeilijk het ook is, en dan maar alleen door de gangen moet lopen. Als je die goede cijfers dan hebt, en ik weet dat je het kan, dan kun je naar die andere school en opnieuw beginnen.
    Je moet je ook focussen op het einde van het jaar, op weg naar die andere school. En ik weet dat het moeilijk is, maar die mensen hebben gewoon geen persoonlijkheid.
    Sorry voor mijn sucky advies /: Ik ben d'r voor je en heel veel sterkte <3


    You move me ......... Kurt

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 12:05 ]

    Sterkte. (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    Sterkte, en probeer nieuwe contacten te leggen en probeer wat meer aan school te doen. Ookal is het niet leuk -ervaring-


    your eyes are like stars in the night.

    Ik denk dat je dan maar beter je best moet doen op je huidige school want alleen zo kan je een nieuwe start maken.
    Succes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Neverland schreef:
    Sterkte. (flower)


    Jaybee dude (:


    ik herken die situatie (buiten de schoolresultaten dan, die zijn bij mij best oké ) maar ik heb eigenlijk ook geen echte vrienden


    ik heb hetzelfde al mijn goede vrienden zijn in italie and i miss them.
    ben net 4 jaar in nederland. en ik heb nog met niemand goed bevriend kunnen worden.
    Het is gewoon moeilijk om op deze leeftijd vrienden te vinden die echt voor altijd bij je zullen zijn.
    Iedereen heeft zijn eige smaken eige leven.
    en als je iets niet hetzelfde hebt is het gelijk ow nee je hoort er niet bij.
    ik praat niet met je omdat we niet op de zelfde basisschool hebben gezeten.
    echt zo hatelijk!
    who cares hoe iemand eruit ziet, accepteer mensen voor hoe ze zijn en dan zul je zien dat mensen veel sneller bevriend met elkaar kunnen raken.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 23:04 ]


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    TheDreamer schreef:
    (...)

    ik heb hetzelfde al mijn goede vrienden zijn in italie and i miss them.
    ben net 4 jaar in nederland. en ik heb nog met niemand goed bevriend kunnen worden.
    Het is gewoon moeilijk om op deze leeftijd vrienden te vinden die echt voor altijd bij je zullen zijn.
    Iedereen heeft zijn eige smaken eige leven.
    en als je iets niet hetzelfde hebt is het gelijk ow nee je hoort er niet bij.
    ik praat niet met je omdat we niet op de zelfde basisschool hebben gezeten.
    echt zo hatelijk!
    who cares hoe iemand eruit ziet, accepteer mensen voor hoe ze zijn en dan zul je zien dat mensen veel sneller bevriend met elkaar kunnen raken.


    Mooi gezegt:)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb dat ook niet, maar ik heb het ook niet echt nodig.
    Probeer gewoon er niet om te geven. Je bent beter dan dat (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik denk ook dat een nieuwe school je goed zou doen, kun je je ouders niet uitleggen dat je daar een kans zal hebben om nieuwe vrienden te maken en als je je goed voelt op school, gaan je punten vanzelf beteren. En als je nog steeds niet mag veranderen, moet je even goed doorzetten om goede punten te halen, dan mag je vast wel veranderen. :]


    Happiness hit her like a train on a track