• als de afgelopen dagen.
    Want woensdag moest mijn pa geopereerd worden. Oké niks aan het handje, ookal was die operatie een zware. Mijn ma belde donderdag nog even naar mijn papa. Hij nam op en hij zei; "Ik ben niet lekker en ga slapen," dus toen hing mijn papa op. Ja wij dachten van dat zal wel normaal zijn na zo'n zware operatie. Gisteren kreeg mijn mama om half één telefoon. Het ging niet goed met mijn papa. Er was een lek ontstaan ofzo, en ze hebben mijn pa zijn buik leeggepompt. Hij werd toen naar de insiefcare gebracht. De dokter belde toen nog van dat we beter niet zouden komen, omdat hij telkens lag te slapen. -hij word in slaap gehouden tegen de pijn,- Ik kreeg dat om 2 uur te horen, en ik ben serieus erg hard in huilen uitgebarst. Om half vijf zijn we nog eens opgebeld of we langs wouden komen, voor toestemming om mijn papa een bepaald medicijn te geven. Dus wij vertrekken daarnaar toe. Oké alles goed enz. Krijgen we daar uitleg wat ze gaan doen. Vandaag zou zijn maag nog eens gespoeld worden & Morgen dan nog eens worden geopereerd. Dus daarnet belde mijn mama nog eens, het gaat nu juist slechter met mijn papa. Ik ben daarnet ook weer in huilen uitgebarsten, en ik doe het nog steeds. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en ik wil nu gewoon niks. Ik kan amper eten, ik krijg gewoon niks in mijn keel gepropt. En daar komt dan nog eens bij dat ik telkens aan hem denk. Ik heb ook al tijdens hoofdpijn vanaf woensdagmiddag enzo. Maandag ga ik wel gewoon weer naar school, maar ik ben bang dat ik dan iedereen gewoon weg jaag. Ik kan er niet tegen dat iedereen me wilt troosten. Ik vind het wel lief enz, maar ik ga er liever alleen mee om. En nu heb ik dus te horen gekregen dat ze m'n pa morgen misschien niet kunnen opereren omdat het juist slechter met hem gaat. Hij blijft niet lang genoeg stabiel. Ik ben echt bang dat m'n pa dood gaat....

    -bedankt als dit allemaal gelezen hebt. Ik weet niet waar dit moet staan enz. Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.

    Sorry voor de spellingsfouten, ik zie nu nogal troebel van het huilen...,-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 10:25 ]


    .

    Jeetje meid, heeeeeeel veel sterkte!
    Ik ken het gevoel wel een beetje, toen mijn vader een halfjaar geleden werd opgenomen met een erg vitamine-tekort en een hersenvergiftiging was ik bang dat het niet goed zou komen.
    Je mag altijd een PB'tje sturen als je je klote voelt, ook al ken ik je verder niet! (flower)

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:16 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heel veel sterkte en ik hoop echt dat het goed komt met je vader. x


    hoi, jij bent leuk.

    Meid, ik vind het zo erg voor je..
    Ik wens je echt heel veel sterkte..
    Dahm, I'm speechless.:|


    ok

    Wat een verhaal... heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat het snel beter gaat met je vader,


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoop dat het ondertussen al wat beter gaat met je vader! Nog veel sterkte!x

    zo he. heel veel sterkte!!


    love is in the air... but i can't fly

    Bedankt allemaal<3


    .

    sterkte (flower)


    I'm just a little girl in a big mean world.