• als de afgelopen dagen.
    Want woensdag moest mijn pa geopereerd worden. Oké niks aan het handje, ookal was die operatie een zware. Mijn ma belde donderdag nog even naar mijn papa. Hij nam op en hij zei; "Ik ben niet lekker en ga slapen," dus toen hing mijn papa op. Ja wij dachten van dat zal wel normaal zijn na zo'n zware operatie. Gisteren kreeg mijn mama om half één telefoon. Het ging niet goed met mijn papa. Er was een lek ontstaan ofzo, en ze hebben mijn pa zijn buik leeggepompt. Hij werd toen naar de insiefcare gebracht. De dokter belde toen nog van dat we beter niet zouden komen, omdat hij telkens lag te slapen. -hij word in slaap gehouden tegen de pijn,- Ik kreeg dat om 2 uur te horen, en ik ben serieus erg hard in huilen uitgebarst. Om half vijf zijn we nog eens opgebeld of we langs wouden komen, voor toestemming om mijn papa een bepaald medicijn te geven. Dus wij vertrekken daarnaar toe. Oké alles goed enz. Krijgen we daar uitleg wat ze gaan doen. Vandaag zou zijn maag nog eens gespoeld worden & Morgen dan nog eens worden geopereerd. Dus daarnet belde mijn mama nog eens, het gaat nu juist slechter met mijn papa. Ik ben daarnet ook weer in huilen uitgebarsten, en ik doe het nog steeds. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en ik wil nu gewoon niks. Ik kan amper eten, ik krijg gewoon niks in mijn keel gepropt. En daar komt dan nog eens bij dat ik telkens aan hem denk. Ik heb ook al tijdens hoofdpijn vanaf woensdagmiddag enzo. Maandag ga ik wel gewoon weer naar school, maar ik ben bang dat ik dan iedereen gewoon weg jaag. Ik kan er niet tegen dat iedereen me wilt troosten. Ik vind het wel lief enz, maar ik ga er liever alleen mee om. En nu heb ik dus te horen gekregen dat ze m'n pa morgen misschien niet kunnen opereren omdat het juist slechter met hem gaat. Hij blijft niet lang genoeg stabiel. Ik ben echt bang dat m'n pa dood gaat....

    -bedankt als dit allemaal gelezen hebt. Ik weet niet waar dit moet staan enz. Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.

    Sorry voor de spellingsfouten, ik zie nu nogal troebel van het huilen...,-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 10:25 ]


    .

    Wat een verhaal...
    Waarschijnlijk heb je er niks aan, maar ik wens je toch sterkte ermee. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Héél erg veel sterkte. x


    Hope goes lost but never dies.

    Meisje toch, wat vreselijk naar voor je!
    Het is goed dat je het in ieder geval van je af schrijft als je het niet fijn vindt om door iedereen getroost te worden. Ik zal aan jou en je vader denken vandaag en hopen dat alles goed komt. Probeer de moed erin te houden, voor het zelfde geld komt het allemaal goed.
    We're all here for you (flower)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ach, lieverd, toch!
    Het spijt me echt heel erg voor jullie. Ik denk dat het enige wat je kunt doen is élke dag blijven hopen dat het goed komt met je vader. En met heel je hart erin geloven! Probeer zo min mogelijk te twijfelen, of te denken aan het ergste. Blijf geloven, geef niet op! Dan zal je vader dat ook niet doen. <3

    En wat je situatie op school betreft; ik denk dat je beter voorzichtig kunt zeggen dat je er liever niet over wilt praten. Ze zullen het heus wel begrijpen. En anders is het misschien beter om er wél met iemand over te praten, want als je het geheim houd wordt het misschien uiteindelijk veel moeilijker voor je om het te verwerken. Doe maar waar jij je het beste bij voelt! <3
    Veeel sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Wat erg voor je!
    heel heel veel sterkte!


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Bedankt allemaal, ik waardeer jullie steun & hulp echt heel erg.


    .

    Ik ga niet vertellen wat ik heb meegemaakt, maar het is vergelijkbaar.
    Ik wou toen ook niet getroost worden door vrienden, want ik had het gevoel dat ze het niet begrepen, want zij maaktten het niet mee. Enkel mijn moeder en broer begrepen het, vond ik.
    Maar als ze je toch troosten, zeg dan gewoon 'Bedankt, het gaat wel weer.' Misschien is dat dan niet zo, maar dan stoppen ze waarschijnlijk wel met je te troosten.
    Je moet gewoon onthouden dat ze er voor je zijn en het beste met je voorhebben. (:
    En probeer niet té vaak aan hem te denken, ook al weet ik dat dat erg moeilijk is. Maar af en toe een beetje afleiding is niet slecht. Zet wat luide stevige muziek op, dan kan je je afreageren. Geloof me, dat lucht echt op. En als je er echt mee zit, dan kan je best eens met je moeder praten. Of gewoon een keer samen huilen, want zij zal het nu zeker ook moeilijk hebben.

    Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    omg
    ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen.
    Ik zou zlef niet weten wat ik in jouw plaats zou moeten doen, maar geef de hoop in iede geval niet op, want daar hebben jij, je vader, en jouw moeder niks aan
    Veel sterkte


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Hingucker schreef:
    Ik ga niet vertellen wat ik heb meegemaakt, maar het is vergelijkbaar.
    Ik wou toen ook niet getroost worden door vrienden, want ik had het gevoel dat ze het niet begrepen, want zij maaktten het niet mee. Enkel mijn moeder en broer begrepen het, vond ik.
    Maar als ze je toch troosten, zeg dan gewoon 'Bedankt, het gaat wel weer.' Misschien is dat dan niet zo, maar dan stoppen ze waarschijnlijk wel met je te troosten.
    Je moet gewoon onthouden dat ze er voor je zijn en het beste met je voorhebben. (:
    En probeer niet té vaak aan hem te denken, ook al weet ik dat dat erg moeilijk is. Maar af en toe een beetje afleiding is niet slecht. Zet wat luide stevige muziek op, dan kan je je afreageren. Geloof me, dat lucht echt op. En als je er echt mee zit, dan kan je best eens met je moeder praten. Of gewoon een keer samen huilen, want zij zal het nu zeker ook moeilijk hebben.

    Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen!


    Dankje voor de tips, maar die harde muziek is niet echt een optie omdat mijn hoofdpijn maar niet weggaat. Maar toch bedankt.


    .

    Heel veel sterkte en probeer afentoe ook je zinnen eens te verzetten.


    Tanya is de beste.

    Germ ;o. Ik weet niet heel goed wat ik moet zeggen ;$. Maar ik vind het wel echt heel erg voor je!
    Heel veel sterkte (flower)!!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    BlackxRoses schreef:
    (...)

    Dankje voor de tips, maar die harde muziek is niet echt een optie omdat mijn hoofdpijn maar niet weggaat. Maar toch bedankt.


    Ohja, dat punt was ik even vergeten. In dat geval zou ik een pilletje nemen, maar als het niet werkt er meteen mee stoppen, want dan is het emotionele hoofdpijn en geen fysieke hoofdpijn. Probeer je te ontspannen en voldoende te rusten, dan zal je hoofdpijn minderen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Heel veel sterkte <3.

    khoop voor je dat het snel beter gaat met je vader <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat erg..
    Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar als ik jou was zou ik zo veel mogelijk erin geloven;)
    Het niet opgeven en vooral in geloven dat het allemaal goed kom.
    Heel veel sterkte(flower)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.