• als de afgelopen dagen.
    Want woensdag moest mijn pa geopereerd worden. Oké niks aan het handje, ookal was die operatie een zware. Mijn ma belde donderdag nog even naar mijn papa. Hij nam op en hij zei; "Ik ben niet lekker en ga slapen," dus toen hing mijn papa op. Ja wij dachten van dat zal wel normaal zijn na zo'n zware operatie. Gisteren kreeg mijn mama om half één telefoon. Het ging niet goed met mijn papa. Er was een lek ontstaan ofzo, en ze hebben mijn pa zijn buik leeggepompt. Hij werd toen naar de insiefcare gebracht. De dokter belde toen nog van dat we beter niet zouden komen, omdat hij telkens lag te slapen. -hij word in slaap gehouden tegen de pijn,- Ik kreeg dat om 2 uur te horen, en ik ben serieus erg hard in huilen uitgebarst. Om half vijf zijn we nog eens opgebeld of we langs wouden komen, voor toestemming om mijn papa een bepaald medicijn te geven. Dus wij vertrekken daarnaar toe. Oké alles goed enz. Krijgen we daar uitleg wat ze gaan doen. Vandaag zou zijn maag nog eens gespoeld worden & Morgen dan nog eens worden geopereerd. Dus daarnet belde mijn mama nog eens, het gaat nu juist slechter met mijn papa. Ik ben daarnet ook weer in huilen uitgebarsten, en ik doe het nog steeds. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en ik wil nu gewoon niks. Ik kan amper eten, ik krijg gewoon niks in mijn keel gepropt. En daar komt dan nog eens bij dat ik telkens aan hem denk. Ik heb ook al tijdens hoofdpijn vanaf woensdagmiddag enzo. Maandag ga ik wel gewoon weer naar school, maar ik ben bang dat ik dan iedereen gewoon weg jaag. Ik kan er niet tegen dat iedereen me wilt troosten. Ik vind het wel lief enz, maar ik ga er liever alleen mee om. En nu heb ik dus te horen gekregen dat ze m'n pa morgen misschien niet kunnen opereren omdat het juist slechter met hem gaat. Hij blijft niet lang genoeg stabiel. Ik ben echt bang dat m'n pa dood gaat....

    -bedankt als dit allemaal gelezen hebt. Ik weet niet waar dit moet staan enz. Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.

    Sorry voor de spellingsfouten, ik zie nu nogal troebel van het huilen...,-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 10:25 ]


    .

    Damn, hier word ik even heel stil van :s Ik hoop dat alles goed komt. Heel veel sterkte gewenst!

    Bravery schreef:
    Meisje toch, wat vreselijk naar voor je!
    Het is goed dat je het in ieder geval van je af schrijft als je het niet fijn vindt om door iedereen getroost te worden. Ik zal aan jou en je vader denken vandaag en hopen dat alles goed komt. Probeer de moed erin te houden, voor het zelfde geld komt het allemaal goed.
    We're all here for you (flower)

    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh, Dat is vreselijk, lijkt me zo erg, ik ben mijn vader ook bijna verloren, alleen dan aan kanker. Ze kondenn hem nog maar net redden, ik hoop echt dat jou vader het ook overleeft.
    Xoxo <33


    Simple, but effective.

    Dat is echt erg voor je! Weet je wat je kan doen? IJs eten, bergen met ijs! Of chocola, daar kikker je van op! Ik wil wedden dat je vader snel beter word.
    Sterkte! :3


    All this dampness is damp.

    Héél veel sterkte meisje <3
    Ik wou dat ik je beter kon steunen maar ik kan alleen zeggen dat ik met je mee leef, ookal kan ik niet goed begrijpen hoe je je voelt want ik heb dit natuurlijk nooit meegemaakt maar het lijkt me héél erg. Sterkte voor jouw, je moeder en natuurlijk je vader. Hou goede moet, het komt vast wel goed <3


    The Truth is always merciless

    Omg, heel veel sterkte, -voor zover dat iets helpt- & Ik hoop voor je dat het goed komt. Keep believing <3


    Like a phoenix rising from the ashes

    Probeer je gewoon op andere dingen te concentreren, en jah, dat is heel moeilijk, maar je kan altijd proberen. en op school, zeg gewoon tegen één iemand waarom ze je met rust moeten laten zeg gewoon. 'Mijn pa ligt in het ziekenhuis en ik wil er met niemand over praten' en vraag haar/hem om iedereen die je wilt komen troosten of erover wilt praten om dat daartegen te zeggen, dat doe ik ook altijd als ik er niet over wil praten, en blijf hopen voor je pa! Meer kan je niet doen, je kan niet meer doen dan afwachten en hopen. Heel veel sterkte! (flower)

    De dokters doen er àlles aan om hem weer voor 100% in orde te brengen. Het komt wel weer goed.
    Veel sterkte!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Héél veel sterkte


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bedankt allemaal.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jeetje, wat vreselijk voor je! Ik hoop dat het snel weer goed met hem gaat. Heel veel sterkte! <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Héél veel sterkte! (flower)


    Alis volat propriis.

    Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel weer beter gaat!

    Heel erg veel sterkte, en ik hoop dat je vader er weer helemaal bovenop komt.
    Misschien kan je alles van je afschrijven, als afleiding?


    it's so empty living behind these castle walls