• als de afgelopen dagen.
    Want woensdag moest mijn pa geopereerd worden. Oké niks aan het handje, ookal was die operatie een zware. Mijn ma belde donderdag nog even naar mijn papa. Hij nam op en hij zei; "Ik ben niet lekker en ga slapen," dus toen hing mijn papa op. Ja wij dachten van dat zal wel normaal zijn na zo'n zware operatie. Gisteren kreeg mijn mama om half één telefoon. Het ging niet goed met mijn papa. Er was een lek ontstaan ofzo, en ze hebben mijn pa zijn buik leeggepompt. Hij werd toen naar de insiefcare gebracht. De dokter belde toen nog van dat we beter niet zouden komen, omdat hij telkens lag te slapen. -hij word in slaap gehouden tegen de pijn,- Ik kreeg dat om 2 uur te horen, en ik ben serieus erg hard in huilen uitgebarst. Om half vijf zijn we nog eens opgebeld of we langs wouden komen, voor toestemming om mijn papa een bepaald medicijn te geven. Dus wij vertrekken daarnaar toe. Oké alles goed enz. Krijgen we daar uitleg wat ze gaan doen. Vandaag zou zijn maag nog eens gespoeld worden & Morgen dan nog eens worden geopereerd. Dus daarnet belde mijn mama nog eens, het gaat nu juist slechter met mijn papa. Ik ben daarnet ook weer in huilen uitgebarsten, en ik doe het nog steeds. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, en ik wil nu gewoon niks. Ik kan amper eten, ik krijg gewoon niks in mijn keel gepropt. En daar komt dan nog eens bij dat ik telkens aan hem denk. Ik heb ook al tijdens hoofdpijn vanaf woensdagmiddag enzo. Maandag ga ik wel gewoon weer naar school, maar ik ben bang dat ik dan iedereen gewoon weg jaag. Ik kan er niet tegen dat iedereen me wilt troosten. Ik vind het wel lief enz, maar ik ga er liever alleen mee om. En nu heb ik dus te horen gekregen dat ze m'n pa morgen misschien niet kunnen opereren omdat het juist slechter met hem gaat. Hij blijft niet lang genoeg stabiel. Ik ben echt bang dat m'n pa dood gaat....

    -bedankt als dit allemaal gelezen hebt. Ik weet niet waar dit moet staan enz. Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt.

    Sorry voor de spellingsfouten, ik zie nu nogal troebel van het huilen...,-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 10:25 ]


    .

    Hee, is er nog nieuws over je vader?


    I clicked my heels and wished for you.

    Joselyne schreef:
    Wat een verhaal...
    Waarschijnlijk heb je er niks aan, maar ik wens je toch sterkte ermee. Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wow meid, dat zuigt echt zo hard :( Heel veel sterkte ermee <3


    Life is hard and then we die

    Bravery schreef:
    Hee, is er nog nieuws over je vader?

    Gisteren ging het niet goed. Hij had koorts -ze weten nog altijd niet waarvan, - een te hoge pols en een te lage bloeddruk. Dus ze hadden alles een dag verschoven. Vanochtend heeft m'n ma weer gebeld naar het ziekenhuis hij heeft telkens adrenaline -ofzo? ,- door zijn bloeddruk dacht ik en ze gingen zijn maag vanmiddag spoelen en als het kon nog eens opereren gelijk daarna... Meer weet ik ook niet.


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)
    Gisteren ging het niet goed. Hij had koorts -ze weten nog altijd niet waarvan, - een te hoge pols en een te lage bloeddruk. Dus ze hadden alles een dag verschoven. Vanochtend heeft m'n ma weer gebeld naar het ziekenhuis hij heeft telkens adrenaline -ofzo? ,- door zijn bloeddruk dacht ik en ze gingen zijn maag vanmiddag spoelen en als het kon nog eens opereren gelijk daarna... Meer weet ik ook niet.

    Jeetje, heftig hoor. Zeker omdat jullie nu al dagen in spanning zitten. Sterkte, ook vandaag weer. Misschien kun je, als je dat fijn vindt, wat afleiding proberen te zoeken bij vriend(inn)en?
    Niet dat je alles moet vergeten, maar het kan wel fijn zijn om even je aandacht iets meer op iets anders te richten.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    (...)
    Jeetje, heftig hoor. Zeker omdat jullie nu al dagen in spanning zitten. Sterkte, ook vandaag weer. Misschien kun je, als je dat fijn vindt, wat afleiding proberen te zoeken bij vriend(inn)en?
    Niet dat je alles moet vergeten, maar het kan wel fijn zijn om even je aandacht iets meer op iets anders te richten.


    Ik wil wel afleiding zoeken, maar dan nog voel ik me schuldig dat ik plezier heb en hij daar gewoon pijn heeft...
    En daarbij komt nog eens dat ik niet echt veel zin heb om iets leuks te gaan doen, want ik hou mijn gedachten er toch niet bij.


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)

    Ik wil wel afleiding zoeken, maar dan nog voel ik me schuldig dat ik plezier heb en hij daar gewoon pijn heeft...
    En daarbij komt nog eens dat ik niet echt veel zin heb om iets leuks te gaan doen, want ik hou mijn gedachten er toch niet bij.
    Misschien moet je ff gaan schrijven, of even een boek lezen ofzo?


    Life is hard and then we die

    BlackxRoses schreef:
    (...)

    Ik wil wel afleiding zoeken, maar dan nog voel ik me schuldig dat ik plezier heb en hij daar gewoon pijn heeft...
    En daarbij komt nog eens dat ik niet echt veel zin heb om iets leuks te gaan doen, want ik hou mijn gedachten er toch niet bij.

    Dat snap ik heel goed, hoor. En het was ook maar een voorstel (: Ik betwijfel eerlijk gezegd ook of je echt plezier zou kunnen hebben, maar ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is om de hele dag thuis te zitten in de hoop dat het goedkomt met je vader.
    Je kunt inderdaad ook zoals Pukkelxding al zegt een boek lezen of het van je afschrijven. Wat je het prettigst vindt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    (...)
    Dat snap ik heel goed, hoor. En het was ook maar een voorstel (: Ik betwijfel eerlijk gezegd ook of je echt plezier zou kunnen hebben, maar ik kan me voorstellen dat het heel zwaar is om de hele dag thuis te zitten in de hoop dat het goedkomt met je vader.
    Je kunt inderdaad ook zoals Pukkelxding al zegt een boek lezen of het van je afschrijven. Wat je het prettigst vindt.


    Dat kan ik doen ja. Ik zal wel proberen om afleiding te vinden. Bedankt in iedergeval voor de steun & de tips.


    .

    BlackxRoses schreef:
    (...)

    Dat kan ik doen ja. Ik zal wel proberen om afleiding te vinden. Bedankt in iedergeval voor de steun & de tips.

    Graag gedaan, hoor. Ik hoop dat je er wat aan hebt.


    I clicked my heels and wished for you.

    sterkte!


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Nog maals bedankt allemaal<3


    .

    Wat naar om te horen.
    Sterkte.<33


    I've got your back like a bra strap.

    Dit vind ik echt heel erg voor je. Heel veel sterkte en geef de hoop niet op. Dat is het belangrijkste.

    (flower)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 17:10 ]


    I recycle my thoughts.

    Mijn vader is overleden.. Dus ik weet hoe je je voelt. Meer wil ik daarover niet vertellen, dat is privé, maar ik kan je natuurlijk wel iets uitleggen en je proberen te helpen.

    Huilen is helemaal niet erg, dus je moet het ook niet opkroppen en gewoon huilen wanneer jij dat wilt. Ik kan wel zeggen 'denk er niet aan', maar jij weet net zo goed als ik dat dat absoluut niet gaat. En dan spreek ik uit ervaring.

    Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan eten, en dat je je vreselijk voelt. Maar je moet wel gewoon goed voor jezelf blijven zorgen, dat is ook erg belangrijk. Tegelijkertijd kan je je natuurlijk ook nog zorgen maken over je vader.

    En wat dat troosten betreft; Ik denk dat je het het beste aan een goede vriend/vriendin kan vertellen en dat hij/zij het dan doorgeeft aan de rest uit je vriendengroep. Want als je keer op keer moet uitleggen waarom en hoe of wat, dan word je daar ook niet blij van.

    Maar meissie toch.. Wat een vreselijk verhaal. Ik wil je onwijs veel sterkte wensen en je mag het altijd zeggen als je wilt praten. Ik wens je echt onwijs veel sterkte in deze moeilijke tijd. (flower)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny