• Justin Bieber is gewoon te gek en er zijn sukkels die dan even een antibieber club moeten oprichten.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Haters zijn geen sukkels.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    Haters zijn geen sukkels.


    Haters die bij een antifanclub horen wel, want ze geven hem juist aandacht.


    Smiling but close to tears.

    Ik wilde net zeggen ; Tokio Hotel heeft 1000e haters-clubjes. Laat haters lekker, als jij zijn muziek leuk vindt, moet je dat lekker blijven luisteren en je niks van hun aantrekken. Laten hun hun tijd maar lekker verspillen aan iets dat ze haten?


    Save me with your love tonight.

    Icetea schreef:
    Laat ze lekker joh.. :')
    Als zij dat leuk vinden?

    Warom zouden fans wel een Fanclub over hem mogen maken en haters geen AntiClub ?? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind hem niet leuk, maar ik heb niks tegen mensen die fan van hem zijn.
    Daar moet je gewoon aan wennen, zo is het leven. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ryosuke schreef:
    Oké..., ik ben absoluut geen Bieber fan, maar om dan een anti club op te richten is een beetje sneu.


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik haat die Haat vs Liefde teams tegen bands -.-

    het enige wat je er mee bereikt is ruzie en meer ook niet ..

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 21:46 ]


    I solemny swear i am up to no good

    CuteWolf schreef:
    Kijk zo zit het ook met Th fans ik ben een TOkio Hotel fan en k vind justin bieber niet goed maar daardoor hoef je hem niet te haten hij is ook en mens en weetje ik weet wat je doormaakt als ze dngen over hem zeggen
    veel TH Haters hate bill om zijn uiterlijk en ik vind dt ze lekker moeten lulllen want jij doet wat je wil doen


    tja en weetje, als mensen iemand willen "haten" dan doen ze dat toch gewoon, je moet je er niks van aan trekken, als wij-oke ik typ vanuit een wij punt xD- (de fans van Tokio Hotel) ons iets zouden gaan aan trekken van al die "haters" clubjes, dan hou je geen leven meer over, dus richt je gewoon lekker op de fanclub en kijk over die "hater" clubjes heen..

    ik ben ook totaal geen Justin Bieber fan, maar daar moet je gewoon ff niet op letten:P


    Never forget the things that make you smile

    Joselyne schreef:
    Als jij fan bent van Justin Bieber, dan moet je dat lekker doen en je vooral niks aantrekken van haters.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Joselyne schreef:
    Als jij fan bent van Justin Bieber, dan moet je dat lekker doen en je vooral niks aantrekken van haters.

    Idd, en zowiezo, TH heeft ook een hele grote anti-club. Maar ik vraag me af of je er vanaf kotm. als mensne hem écht haten dan gaan ze hem waarschijnlijk neit met rust latewn.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Is er een anti-Justin Bieber club? ;x
    hahahahahaha xD


    It's not the same without you.

    Ach, dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Ik heb andere zaken om mijn aandacht op te vestigen, zoals een goede powerpoint presentatie van het profielwerkstuk in elkaar te zetten of die twee boeken voor m'n mondeling afkrijgen, bepalen welke vervolgopleiding ik nu eindelijk ga doen en aan mijn M&O werken. Ik zal me niet vervelen. Maar nu heb ik even ontspanning nodig :]

    -Nutteloos-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 22:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ach, dat boeit me niet zo veel eigenlijk. Ik heb andere zaken om mijn aandacht op te vestigen, zoals een goede powerpoint presentatie van het profielwerkstuk in elkaar te zetten of die twee boeken voor m'n mondeling afkrijgen, bepalen welke vervolgopleiding ik nu eindelijk ga doen en aan mijn M&O werken. Ik zal me niet vervelen. Maar nu heb ik even ontspanning nodig :]

    -Nutteloos-

    Hahaha, ocharme.
    Hulp nodig? ;3


    Where there is a sea there are pirates...

    Maak je daar toch niet druk in?


    Home is now behind you. The world is ahead!