• Oké, ik heb mijn dieptepunt bereikt. Vandaag had ik Zuid- Nederlandse. De laatste in de -15 (judo gaat op gewicht en leeftijd) En ik wilde perse bij de eerste vier komen want dan mocht ik naar het NK. De eerste wedstrijd won ik binnen 4 seconde. De tweede wedstrijd verloor ik nadat ik 3 minuten gewoon had gejudood en 2 minuten golden score (degene die als eerste scoort wint, maakt niet uit welke score) En ie verloor op scheidsrechter beslissing terwijl iedereen vond dat ik had moeten winnen. Daarna moest ik tegen een meisje waar ik zeker van kon winnen. Alleen ik maakte ik een fucking klote misstap en verloor. Ik was kei boos op me eigen en ging dus in een hoekje zitten.(heb BTW woede problemen) Dus toen kwam mijn coache en probeerde me op te vrolijken. Dat lukte niet dus liep ik de zaal uit en de hal in. Daar stond mijn moeder en ik ging zonder iets tegen haar te zeggen tegen een muur zitten. Toen probeerde mijn moeder en mijn coache me alle twee op te vrolijken. En voordat ik wist wat ik deed begon ik met mijn hoofd op de muur achter mij te bonken, die van steen was. Mijn moeder schrok zo erg dat ze me tegen hield anders had ik me eigen een hersenschudding gebonkt. Alleen het gebonk gaf me een fijn gevoel. Hoe dom dat ook klinkt. -.-
    Toen moest ik omkleden en zat ik helemaal alleen in de kleedkamer. Nou ik mag van geluk spreken dat ik geen scherpe spullen had of dingen waarmee ik me eigen van het leven kon beroven anders had ik dat gedaan zo boos was ik. Het enigste wat ik had was een judoband en ik wist niet hoe je een goeie galg moest maken. Daar ben ik achteraf wel blij om.
    Ik begon me eigen wel te bijten tot dat het begon te bloeden en daarna heb ik me een borstel geslagen en mijn haren er uit getrokken. Ik was zo boos. Toen kwam mijn moeder en vroeg of ik nog een herkansing wilde voor de -17. Ik knikte toen kleintje en begon te huilen omdat ik dacht dat ik mijn moeder had teleur gesteld. En toen was ik ten einde raad en liet ik mijn moeder mijn tand afdrukken zien en zei dat ik hulp wilde. Mijn moeder was daar mee eens en zei dat we die gingen regelen. Toen heb ik me omgekleed en ben stil in de auto gaan zitten. Toen we thuis waren ben ik naar boven gerend en me eigen opgesloten in mijn kamer. Ik heb allemaal zware spullen voor de deur geflikkert zodat hij niet open kan. Ik zit nu nog steeds op mijn kamer en moet me eigen er echt van weer houden om niet iets scherps ofzo te pakken.


    Respect als je dit hele lange zeik verhaal heb gelezen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is echt zwaar klote!
    sterkte ermee(flower).
    En je moet maar denken, de volgende keer ga je gewoon winnen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Auw, je wint vast ooit wel hoor.


    -

    Dat is niet fijn.
    Succes de volgende keer!
    Weet je wat je moet doen? Luchtboksen, dat helpt echt!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aww, dat is zo -grof gezegt- klote.
    Sterkte


    Don't dream your life, but live your dream!

    Aw, dat is niet fijn. Maar je moet niet zo hard voor jezelf zijn. Je kunt niet altijd de beste zijn, en soms win je een keer niet. Dat is vervelend, maar je kunt er achteraf niks meer aan veranderen. En hoe goed je ook bent, dit kan iedereen wel eens overkomen. Probeer dus rustig te blijven en schiet vooral niet in de stress, dan komt het allemaal wel weer goed. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb 'm gelezen en er rolde een klein traantje over m'n wang. Arme schat. <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik vind het een beetje overdreven voor als je niet wint. Je moet kunnen accepteren dat je een keer verliest, ik zelf zit op hockey en gister konden we kampioen worden, maar we verloren ook door de scheids (die zag een goal niet die eigenlijk wel zat) maar wij pakten het goed op, we begonnen te zingen door de gang en de tegenstander keek ons echt zo aan van, uhhh wtf. was echt super grappig (:
    wat je eigenlijk had moeten doen is sportief wezen en de accepteren dat je verloor tegenover de tegenstander, hoe stom het ook mag zijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    ik vind het een beetje overdreven voor als je niet wint. Je moet kunnen accepteren dat je een keer verliest, ik zelf zit op hockey en gister konden we kampioen worden, maar we verloren ook door de scheids (die zag een goal niet die eigenlijk wel zat) maar wij pakten het goed op, we begonnen te zingen door de gang en de tegenstander keek ons echt zo aan van, uhhh wtf. was echt super grappig (:
    wat je eigenlijk had moeten doen is sportief wezen en de accepteren dat je verloor tegenover de tegenstander, hoe stom het ook mag zijn.


    Ik zou slim zijn en mijn mond dicht houden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    (...)

    Ik zou slim zijn en mijn mond dicht houden.

    huh, wat?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    huh, wat?


    Niks, ik zwijg wel even anders zit ik weer met ander gezeik


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Aw, dat is niet fijn. Maar je moet niet zo hard voor jezelf zijn. Je kunt niet altijd de beste zijn, en soms win je een keer niet. Dat is vervelend, maar je kunt er achteraf niks meer aan veranderen. En hoe goed je ook bent, dit kan iedereen wel eens overkomen. Probeer dus rustig te blijven en schiet vooral niet in de stress, dan komt het allemaal wel weer goed. ^^


    je moet echt niet zo hard zijn voor jezelf!!

    ik kan er niet tegen als mensen zo doen, maar je kan er waarschijnlijk ook niks aan doen.. sterkte!!! hopelijk helpt dit:(K)
    de volgende keer lukt het!!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik zou maar snel hulp zoeken als ik jou was.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik zou maar snel hulp zoeken als ik jou was.


    Ga ik ook doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    BanZai schreef:
    ik vind het een beetje overdreven voor als je niet wint. Je moet kunnen accepteren dat je een keer verliest, ik zelf zit op hockey en gister konden we kampioen worden, maar we verloren ook door de scheids (die zag een goal niet die eigenlijk wel zat) maar wij pakten het goed op, we begonnen te zingen door de gang en de tegenstander keek ons echt zo aan van, uhhh wtf. was echt super grappig (:
    wat je eigenlijk had moeten doen is sportief wezen en de accepteren dat je verloor tegenover de tegenstander, hoe stom het ook mag zijn.
    Als je de tekst goed leest, lees je dat ze woedeproblemen heeft en dat ze er dus niks aan kan doen. Niet iedereen zit in elkaar zoals jij.

    En ik vind het jammer voor je saar, maar niks gevaarlijks doen. (flower)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 12:56 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Square schreef:
    Aw, dat is niet fijn. Maar je moet niet zo hard voor jezelf zijn. Je kunt niet altijd de beste zijn, en soms win je een keer niet. Dat is vervelend, maar je kunt er achteraf niks meer aan veranderen. En hoe goed je ook bent, dit kan iedereen wel eens overkomen. Probeer dus rustig te blijven en schiet vooral niet in de stress, dan komt het allemaal wel weer goed. ^^


    Ligt and Darkness are both very different..