• Justin Bieber is gewoon te gek en er zijn sukkels die dan even een antibieber club moeten oprichten.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Als jij fan bent van Justin Bieber, dan moet je dat lekker doen en je vooral niks aantrekken van haters.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je moet je er niks van aantrekken, gewoon negeren en dan stoppen ze vanzelf

    Een artiest heeft fans en haters, tja, die gaan natuurlijk niet samen. Niet druk om maken. Gewoon een fan blijven! Daar heeft Justin Bieber nou echt iets aan! (:


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Een artiest heeft fans en haters, tja, die gaan natuurlijk niet samen. Niet druk om maken. Gewoon een fan blijven! Daar heeft Justin Bieber nou echt iets aan! (:


    Ja, ik ben ook een fan van Bieber. Heel mijn klas haat hem, zelf mijn vriendinnen. Boeien toch, als jíj hem maar geweldig vind.


    we've only said goodbye with words

    Laat ze lekker joh.. :')
    Als zij dat leuk vinden?


    Hope goes lost but never dies.

    Mythical schreef:
    Een artiest heeft fans en haters, tja, die gaan natuurlijk niet samen. Niet druk om maken. Gewoon een fan blijven! Daar heeft Justin Bieber nou echt iets aan! (:


    None but ourselves can free our minds.

    Achjoh dat kan je uiteindelijk niet stoppen. En waarschijnlijk zijn alle "haters" jaloers aangezien ik geen andere reden kan vinden waarom ze een artiest zouden kunnen "haten".


    I recycle my thoughts.

    Kijk, er zijn van allerlei artiesten zo'n hatersgroepen. En daar tegenover staan de fangroepen, dus als jij fan bent richt je toch gewoon een fanclub op?

    Ik ben trouwens trots lid van de Bieber-hatersclub. (Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Bird schreef:
    Achjoh dat kan je uiteindelijk niet stoppen. En waarschijnlijk zijn alle "haters" jaloers aangezien ik geen andere reden kan vinden waarom ze een artiest zouden kunnen "haten".


    Tanya is de beste.

    Oké..., ik ben absoluut geen Bieber fan, maar om dan een anti club op te richten is een beetje sneu.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    niets van aantrekken ,...
    en trouwens TH heeft wel meerdere haatclubjes :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Kijk zo zit het ook met Th fans ik ben een TOkio Hotel fan en k vind justin bieber niet goed maar daardoor hoef je hem niet te haten hij is ook en mens en weetje ik weet wat je doormaakt als ze dngen over hem zeggen
    veel TH Haters hate bill om zijn uiterlijk en ik vind dt ze lekker moeten lulllen want jij doet wat je wil doen

    Negeer die mensen zonder leven. Ze weten niet beter. ^^


    Let the Night embrace you

    er is van alles wel een anti club, lijkt mij ;x
    dus negeer ze gewoon en ga gewoon door met jouw ding doen enzo! =3

    Die mensen zijn echt dom.
    Ze vinden hem stom, en nog gunnen ze hem een anti-club.
    tfoe, volgensmij hebben ze dan niet door dat ze hem alsnog aandacht geven.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 11:14 ]


    Smiling but close to tears.