• Justin Bieber is gewoon te gek en er zijn sukkels die dan even een antibieber club moeten oprichten.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    What the fuck ,_, Sorry hoor, maar denk je dat dit iets gaat uitmaken? Er zijn mensen die 'm niet mogen ja, en zoals er 'Ik ben hyper van Justin Bieber' clubs zijn, mogen er even goed 'Ik haat Justin Bieber' clubs zijn. Er zijn zo veel groepen waar zulke clubs van zijn, c'mon.

    Best Dom, ik vind aan Justin Bieber niks aan. Ik haat hem zelfs een beetje, maar als jij fan wilt zijn, dan moet je dat zelf weten, en een anti-club vind ik veel en veel te ver gaan.


    Simple, but effective.

    Zolangs een artiest fans heeft heeft hij ook haters :Y)
    Maar een club gaat idd een beetje te ver

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 11:54 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    CuteWolf schreef:
    Kijk zo zit het ook met Th fans ik ben een TOkio Hotel fan en k vind justin bieber niet goed maar daardoor hoef je hem niet te haten hij is ook en mens en weetje ik weet wat je doormaakt als ze dngen over hem zeggen
    veel TH Haters hate bill om zijn uiterlijk en ik vind dt ze lekker moeten lulllen want jij doet wat je wil doen

    Op dit soort reacties zijn die 'haters' dus uit. Dus je kan 't het beste gewoon negeren en langs je heen laten gaan. Persoonlijk is Justin Bieber ook niet echt mijn ding. Maar zoals al eerder gezegd; Zo is 't bij elke artiest.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    CuteWolf schreef:
    Kijk zo zit het ook met Th fans ik ben een TOkio Hotel fan en k vind justin bieber niet goed maar daardoor hoef je hem niet te haten hij is ook en mens en weetje ik weet wat je doormaakt als ze dngen over hem zeggen
    veel TH Haters hate bill om zijn uiterlijk en ik vind dt ze lekker moeten lulllen want jij doet wat je wil doen


    Dat klopt helemaal. Trek je er niets van aan.


    All this dampness is damp.

    Trek je daar toch niets van aan? Van elke groep/zanger(es) is er wel een anti club.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik haat hem ook maar ik ga niet bij zo'n club


    Queen of Hell is my name

    Haters zullen er altijd zijn, maar daar moet je je gewoon niets van aantrekken.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Laat ze lekker hun tijd verspillen met onnozele anti-hyves.


    it's so empty living behind these castle walls

    Joselyne schreef:
    Als jij fan bent van Justin Bieber, dan moet je dat lekker doen en je vooral niks aantrekken van haters.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Conspiracy schreef:
    What the fuck ,_, Sorry hoor, maar denk je dat dit iets gaat uitmaken? Er zijn mensen die 'm niet mogen ja, en zoals er 'Ik ben hyper van Justin Bieber' clubs zijn, mogen er even goed 'Ik haat Justin Bieber' clubs zijn. Er zijn zo veel groepen waar zulke clubs van zijn, c'mon.


    Alis volat propriis.

    JoJudicious schreef:
    Op dit soort reacties zijn die 'haters' dus uit. Dus je kan 't het beste gewoon negeren en langs je heen laten gaan. Persoonlijk is Justin Bieber ook niet echt mijn ding. Maar zoals al eerder gezegd; Zo is 't bij elke artiest.


    I need you like a heart needs a beat

    Ja wat Crimineel zegt vind ik ook.
    Ze geven hem dan juist aandacht, dus stiekem vinden hem misschien wel goed zingen. Hun zijn trouwens echt slecht bezig.
    en je moet het gewoon negeren er is voor alles wel een haatclubje!Daar kun je nou eenmaal niets tegen doen.


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Justin brocks, haha.