Hoi,
oke dit word het laatste spelletje die ik erop zet haha xd
Dit spelletje zal misschien vast wel vaker ergens geweest zijn maar ook hier mag dit spelletje natuurlijk niet missen, het gaat als volgt:
Ik zit nu op de troon, degene die na mij post moet proberen mij van de troon te krijgen door bijvoorbeeld te zeggen: "Pakt troon af en gaat er zelf op zitten".
Maak er iets leuks van en bedenk originele dingen
Ik begin alvast:
Elise zit op de troon!
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Wie mag er op de troon zitten?
Wie mag er op de troon zitten? - Forum spelletjes
-
5 maart 2010 - 17:238 sep 2010 - 20:21
Haal een hele hoop afrikaanse kinderen naar de troon. Eten alles op en vernielen de fabriek. Zet één van hen op de troon.
wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!
8 sep 2010 - 20:38Lokt ze weg met een Britney Spears poster -Jaja, Zoop, ik weet het.- En zet Christina Aguilera op de troon.
You move me ......... Kurt
8 sep 2010 - 20:56*Lokt Christina Aguilera weg met een geil uitziende vent en klimt zelf op de troon.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
8 sep 2010 - 21:23*haalt haar wiskunde leerkracht die saaie verhaaltjes gaat vertellen, en jaagt zo Vengeance weg, vervolgens jaag ik mijn wiskunde leerkracht ook weg en ga ik zelf op de troon zitten. x)
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
8 sep 2010 - 21:30-gooit een wiskundeboek tegen d'r hoofd aan (sorry voor het geweld
) en neemt plaats op de troon, waar Sam een heerlijk dutje gaat doen-
No growth of the heart is ever a waste
8 sep 2010 - 21:31-gooit een emmer over slapende Sam, Sam schrikt wakker, valt van troon-
Janne zit op de troon, met een worteltje en Carmine <3[ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 21:31 ]
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
8 sep 2010 - 21:35Stuurt een konijn op Janne af, die het worteltje opeet, en lokt Janne vervolgens met nieuwe worteltjes.
Yes, Jelena gaat op de troon zitten!Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
8 sep 2010 - 21:37Zet Jelena eraf.
Zet Renée op de troon :'DDe wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
8 sep 2010 - 21:41-gooit een worteltje tegen Renée's hoofd-
Janne zit opnieuw op de troon, Nah!So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California
8 sep 2010 - 21:43Stuurt een dolle hond op je af en gaat daarna zelf op de troon zitten
Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.
8 sep 2010 - 21:46Manipuleert de geest zodat je wegloopt en gaat zelf op de troon zitten!
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
9 sep 2010 - 13:599 sep 2010 - 14:09Gooit Pinokkio's neus weg, Pinokkio rent er achteraan.
Ik ga op de troon zitten.*insert philosophical cringe expression here*
9 sep 2010 - 14:27Ik gooi cornflakes naar Gaby die op zoek gaat naar de melk.
En ik zit op de troon!Hope goes lost but never dies.
9 sep 2010 - 14:29