• Hey.

    Zijn hier Awkward fans? Because i can't find Awkward fans ;_;

    Ik wil graag met iemand fangirlen over de teams en over het 'verhaal'.

    i mean: voor welk team ben jij? en wie ship jij? wie vind je het grappigst en wat denk jij dat er in Awkward nog meer gaat gebeuren?

    oh my God. Who wants to talk about Nolan Gerard Funk alias Collin Jennings in Awkward ?!

    PLEASE I NEED A TALK BUDDY.

    Wil je dan misschien mijn Awkward fb fanpage liken ;_; thank u

    haha

    xx

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 15:29 ]


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    TEAM COLLIN!!
    Collin en Jenna zijn zo cute samen.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik heb pogingen gedaan tot het volgen, maar mijn interesse ligt niet in deze serie. Ik kijk toch liever naar PLL. :Y)

    Amaretto schreef:
    TEAM COLLIN!!
    Collin en Jenna zijn zo cute samen.


    OMG SAME !! TEAM COLLIN !! Ik ship Collin en Jenna ook! Team Jollin !! omgggggggg


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Lovina schreef:
    Ik heb pogingen gedaan tot het volgen, maar mijn interesse ligt niet in deze serie. Ik kijk toch liever naar PLL. :Y)


    opzich is het wel 'makkelijk' te volgen. je moet alleen de belangrijkste dingen weten en de rest komt dan vanzelf :)


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Hierzo! (: Ik ben ook voor Collin. Ik vind Matty niet eens knap en Jake maar een doetje.


    Take risks and conquer your fears.

    Jake en Tamara zijn ook echt schattig samen.
    En wanneer Ming blond haar heeft. Die staat daar echt mooi mee!!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Insurgent schreef:
    Hierzo! (: Ik ben ook voor Collin. Ik vind Matty niet eens knap en Jake maar een doetje.


    YES !! OMG! Hiiiiiiiiiiii

    same !!

    Matty is wel okee , maar idk. Er is gewoon iets aan hem waardoor je denkt 'no' .

    hahahahah 'doetje' ! Jake is wel super cute maar hij en Jenna waren gewoon een *met een Simon Cowell voice*: 'No'


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Amaretto schreef:
    Jake en Tamara zijn ook echt schattig samen.
    En wanneer Ming blond haar heeft. Die staat daar echt mooi mee!!


    Ja dat klopt inderdaad! Ze zijn super cute maar soms gewoon een beetje 'te cute'...

    en inderdaad ! OMG! Het staat der inderdaad mooi! wow!


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Of de Asian Maffia hoe verzin je het? Ik lig altijd strijk als Becca er in komt en dan zo lacht en dan nee knikt. Haha xD


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik hou van Awkward c:
    Ik ben team Collin haha, en ik vind Jake en Tamara echt awful samen ;x.


    Alis volat propriis.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Amaretto schreef:
    Of de Asian Maffia hoe verzin je het? Ik lig altijd strijk als Becca er in komt en dan zo lacht en dan nee knikt. Haha xD


    HAHAHAHA OMG INDERDAAD!
    Same xD! Hahahaha ik moest net even lachen door die gif ! omg hahahh


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Galleon schreef:
    Ik hou van Awkward c:
    Ik ben team Collin haha, en ik vind Jake en Tamara echt awful samen ;x.


    yay yay yay yay!!!

    Same ! Team CoooooOOOoooOOoooOOooooolllliiinnnnNNnnnNnnnNNNNnnnn !!!! Collin dus (:

    hahaha why? ;o


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Pottorff schreef:
    (...)

    opzich is het wel 'makkelijk' te volgen. je moet alleen de belangrijkste dingen weten en de rest komt dan vanzelf :)

    Het is niet dat het niet te volgen was, het was meer dat ik het gewoon niet leuk vind/vond.



    Ik heb dit echt gelezen in Tamara haar stem. Hahaha


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare