• Ik heb via via gehoord dat mijn moeder schijnbaar al mijn gesprekken op msn heeft nagelezen. En dat doet ze vaker, godverdomme. Ik gan iet zeggen dat ik haar haat, want ik ben alleen vergeten dat ik van haar hou.

    Maar ik vind dit echt een focking nasty kut streek en op het moment wil ik een mes door haar strot raggen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ga met haar praten,dat lucht vast op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ;O, kzou da echt erg vindn :X

    Confronteer haar ermee! Maar je bent 14? Wettelijk gezien mag ze dat dan nog, maar dan nog vind ik dat ze het eerst zou moeten vragen. En praten doet ook altijd goed (:

    Eh, heavy dat laatste, & gaat er ook wel beetje over :x
    Maar ja, het is natuurlijk niet leuk voor je.

    Dat is echt een naaistreek, vooral dat je dat via, via moet horen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is echt een naaistreek, vooral dat je dat via, via moet horen.

    True.

    Nouja, nu wis ik alles. Ze kan me echt de pot op. Ik wordt de laatste tijd helemaal gek van haar. Ze noemt me dik en ze schend mijn privacy en die van andere.

    Rot op zeg >_<


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Daarom staan mijn gesprekgeschiedenissen ook onder een andere naam in het mapje gedownloade bestanden, zodat als mijn ouders al kijken, het in ieder geval niet kunnen vinden ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    @Ravel- haha, maar beter ook bij jou (nerd)

    Dat is bestwel kut van je moeder idd.


    Hope goes lost but never dies.

    Maar waarom doet ze dat dan? Kbedoel, meestal is er toch een reden dat ze zoiets doet? Misschien is ze bezorgd ofzo. Ik zou es met haar praten en zeg haar dat als er iets is dat je het haar altijd zal vertellen en dat ze niet alles moet teweten komen via je msn-gesprekken.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Conspiracy schreef:
    Confronteer haar ermee! Maar je bent 14? Wettelijk gezien mag ze dat dan nog, maar dan nog vind ik dat ze het eerst zou moeten vragen. En praten doet ook altijd goed (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Op het moment heb ik geen trek in een gesprek met haar. Ik kan ook niet zeggen dat ik weet dat ze alles doorleest, want dan zijn een vriend en mijn broer de lul.

    Mijn ma heeft het verteld tegen mijn broer en hij weer tegen die vriend waarvan ik het heb gehoord.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    je kan ze toch verwijderen? en dan weer verwijderen uit de prullenbak?:P


    Nvt

    Dat is echt wel kut ja!:-S
    is dom van haar dat ze het tegen iemand zegt, ze kan niet van die gene verwachten dat ze hun mond houden.. Eige schuld dikke bult, en ik zou naar haar toe gaan, en vragen waarom ze het heeft gedaan, en even boos worden :A:


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    Misschien je wachtwoord veranderen en dan met je moeder gaan praten dat ze dat niet meer moet doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.