• Een froefroe of frou is vast niet algemene nederlandse woord voor ehm, een pony heet dat zeker? ;x jeweetwel die fok haar aan je voorhoofd lololol. In ieder geval ik vind pony een debiel woord en ik vroeg me af of er daar andere woorden voor zijn? (:

    fok haar aan je voorhoofd? :'D
    maar bedoel je of we froefroe in het Nederland gebruiken? :')
    nog nooit van gehoord, wij gebruiken gewoon pony (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Wij gebruiken ook gewoon pony =D


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Nostalgia schreef:
    fok haar aan je voorhoofd? :'D
    maar bedoel je of we froefroe in het Nederland gebruiken? :')
    nog nooit van gehoord, wij gebruiken gewoon pony (nerd)

    Ja, het is haar, een fok en euhm het eumhm hangt niet echt aan je voorhoofd hé? ;x je snapt me wel. >:']
    En crap, ik vind pony echt stom klinken. Ik moet dan altijd aan paarden denken en ik haat paarden. ;x

    Inquisitive schreef:
    (...)
    Ja, het is haar, een fok en euhm het eumhm hangt niet echt aan je voorhoofd hé? ;x je snapt me wel. >:']
    En crap, ik vind pony echt stom klinken. Ik moet dan altijd aan paarden denken en ik haat paarden. ;x


    hahaha lol, nouja, we noemen het toch echt pony, sorreh (nerd) Maar je kan het toch gewoon lok noemen? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Nostalgia schreef:
    (...)

    hahaha lol, nouja, we noemen het toch echt pony, sorreh (nerd) Maar je kan het toch gewoon lok noemen? :')

    Ik heb het 'overgebleven haar' genoemd haha. :'D

    Ik heb een schuine pony, knap he=p
    haha sorry, mij doet het ook vaak aan n paard denken... Maar je kan het inderdaad ook een lok noemen, zo werd het bij mij genoemd toen ik het heel erg voor mn ogen had zitten, en iedereen vragen of het niet vervelend was.. ik had er geen last van XD


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    Fok doet mij anders ook niet echt aan iets wat aan je hoofd hang denken :X En ik noem het ook gewoon pony x'D


    Get back motherfuckerz'

    Wij noemen dat een froe. Vroeger was er bij ons een Nederlands meisje op school en zij noemde dat een pony. Ik vond dat heel raar. Maar froe is waarschijnlijk ook niet echt correct.

    froe,pony,bles,..
    Waarom heeft het zoveel met paarden te maken O_o Ga anders ff dat sutkje haar vergelijken met paardenhaar fzo --'

    Het paard bij de aristokatten heette Frou (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Voorlok?
    Maar anders gewoon pony :')


    Hope goes lost but never dies.

    froefroe klinkt als... een naam voor een poedeltje O.o
    Alleen pony, spreek je als ponny uit, en niet als pooony.
    Dat is dus het verschil tussen paardjes en haar (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    froefroe klinkt als... een naam voor een poedeltje O.o
    Alleen pony, spreek je als ponny uit, en niet als pooony.
    Dat is dus het verschil tussen paardjes en haar (:


    Ja, indd x'D
    Hier noemen ze het pony of lok.


    Your make-up is terrible