• Quizletters, ik wil en moét jullie flirt tips gebruiken.
    Ik heb namelijk een crush en ik moet echt wat ondernemen, binnekort.
    Dus, drop hier je flirttechnieken, en wie weet leer je er zelf ook nog wat van.:Y)

    Flirt tips:
    1. Oké, zoek oogcontact. En als jij dan ziet dat hij kijkt en vlug weg kijkt, kijk dan zelf later nog een keer om te zien of hij zelf terug kijkt.
    2. Als er zich een situatie voordoet waarbij je in staat bent om hem lang in de ogen te kijken, doe dat ook. En vergeet niet subtiel verleidelijk te glimlachen. Dat moet je zolang mogelijk vasthouden en dan gracieus wegkijken en je geinteresseerd met andere dingen bezig te houden, zoals praten tegen iemand die naast je staat.
    Zie wel dat je de eerste bent die wegkijkt.
    3. Glimlach veel, daardoor lijkt je gezicht meestal een stuk mooier. Het komt ook ontspannen over. Als je ziet dat de ander rust uitstraalt, word je zelf ook rustiger. Ook al ben jij op dat moment nog niet ontspannen, als hij dat wordt, wordt jij het ook wel.
    4. Trek geen ringen of armbandjes aan. Als je nerveus bent, ga je ermee zitten spelen. Dat vinden jongens meestal irritant en zij hebben ook aandacht nodig.
    5. Ga rechtop zitten. Dan zie je er geïnteresseerder en zelfverzekerder uit. Iemand die ineengekropen zit, wordt over het algemeen zielig gevonden.
    6. Zorg ervoor dat je je gezicht en lichaam mooi benadrukt. Dat is op zich geen flirt, maar dat zorgt ervoor dat je al een stuk minder je best hoeft te doen. haha.
    7. Neem initiatief. Iedereen kickt op initiatief. Meisjes willen dat jongens initiatief nemen, maar andersom ook.
    8. Geef complimentjes.
    9. Wees vrolijk (niet hyper!), ongelukkige mensen zijn niet aantrekkelijk.
    10. Wees jezelf!
    11. Als je niets meer te zeggen hebt, ga dan weg voor je domme uitspraken gaat doen. (Bv. 'Eh, ik hou van appels, jij ook?') + dat maakt je mysterieus.
    12. Kruis je armen niet, dat komt over alsof je geen contact wil.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 22:24 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Dan ken je mij nog niet.
    De ongeluk-kampioen-waar-altijd-haar-crush-bij-is.
    En ik vind mijn lach stom.
    En ik word rood.

    Die blosjes vinden jongens schattig. En anders doe je gewoon een beetje poeder op je gezicht. Dan valt het minder op.
    Jongens houden van lachen. Ik heb veel jongensvrienden, maar die kicken altijd op meiden met humor. Die vinden het super als een meisje lacht. Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen dat ie vond dat iemand stom lachte O.o


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Die blosjes vinden jongens schattig. En anders doe je gewoon een beetje poeder op je gezicht. Dan valt het minder op.
    Jongens houden van lachen. Ik heb veel jongensvrienden, maar die kicken altijd op meiden met humor. Die vinden het super als een meisje lacht. Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen dat ie vond dat iemand stom lachte O.o
    haha idd, dat is zo Shireen. Jongens houden van meiden met humor :$


    We can only learn to love by loving.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Die blosjes vinden jongens schattig. En anders doe je gewoon een beetje poeder op je gezicht. Dan valt het minder op.
    Jongens houden van lachen. Ik heb veel jongensvrienden, maar die kicken altijd op meiden met humor. Die vinden het super als een meisje lacht. Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen dat ie vond dat iemand stom lachte O.o

    Ik vind mijn lach zelf stom. Ik heb namelijk sinds een tijdje een beugel, en als ik dan lach zie je net twee ijzeren dingen tevoorschijn komen in mijn mondhoeken. Iemand maakte ook al eens een opmerking of ik een zilveren tand hand.
    Ja, dat was echt een oppepper. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Ik vind mijn lach zelf stom. Ik heb namelijk sinds een tijdje een beugel, en als ik dan lach zie je net twee ijzeren dingen tevoorschijn komen in mijn mondhoeken. Iemand maakte ook al eens een opmerking of ik een zilveren tand hand.
    Ja, dat was echt een oppepper. ._.

    OMG >.<
    Oké, ik ga niet zeggen wat voor reactie ik daarop had gegeven. In ieder geval. Als je een beugel hebt, moet je gewoon glimlachen. Ik heb ook een beugel gehad (disaster). Toen schaamde ik me inderdaad ook voor mijn lach. Nu is mijn beugel eruit (al heb ik nog steeds 4 mm overbeet x'D), maar mijn beste vriendin is jaloers op mijn lach en ik krijg het ook heel vaak van jongens te horen dat ik een mooie lach heb.
    Krijg ik overigens van veel mensen te horen die een beugel hebben gehad. Dat ze veel complimentjes over hun lach krijgen.
    Dus lieverd, gewoon nog even wachten tot ie eruit is ;)
    En anders bestaat er nog zoiets als glimlachen dus. Dat is altijd mooi. Of als je heel hard moet lachen, met je hoofd een beetje naar beneden kijken. Dan zie je je mond minder (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    (...)
    OMG >.<
    Oké, ik ga niet zeggen wat voor reactie ik daarop had gegeven. In ieder geval. Als je een beugel hebt, moet je gewoon glimlachen. Ik heb ook een beugel gehad (disaster). Toen schaamde ik me inderdaad ook voor mijn lach. Nu is mijn beugel eruit (al heb ik nog steeds 4 mm overbeet x'D), maar mijn beste vriendin is jaloers op mijn lach en ik krijg het ook heel vaak van jongens te horen dat ik een mooie lach heb.
    Krijg ik overigens van veel mensen te horen die een beugel hebben gehad. Dat ze veel complimentjes over hun lach krijgen.
    Dus lieverd, gewoon nog even wachten tot ie eruit is ;)
    En anders bestaat er nog zoiets als glimlachen dus. Dat is altijd mooi. Of als je heel hard moet lachen, met je hoofd een beetje naar beneden kijken. Dan zie je je mond minder (:


    Oké, echt heel erg bedankt! <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)

    Oké, echt heel erg bedankt! <3

    Haha, graag gedaan hoor.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    dit is echt heel interessant. ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Sway schreef:
    dit is echt heel interessant. ;D

    Vind ik nou ook :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jezus, dat durf ik allemaal niet 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    Jezus, dat durf ik allemaal niet 8D


    SEM, je durft toch wel rechtop te zitten? XD

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 18:13 ]


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    (...)

    SEM, je durft toch wel rechtop te zitten? XD
    NEE. Ik zit altijd onderuit gezakt in mijn stoel 8D Of met een kromme rug C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Leer het mij ook plies.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Scarecrow schreef:
    Jezus, dat durf ik allemaal niet 8D


    haha, tuuurlijk wel!


    Cowards die many times before their deaths.

    Sway schreef:
    (...)

    haha, tuuurlijk wel!
    No, echt niet D: Hij kent me niet eens. Hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...)No, echt niet D: Hij kent me niet eens. Hehe.


    Dat maakt niet uit, die gozer bij mij op school kent mij ook niet, maar ik hoorde z'n naam, en ik vind z'n naam lekker: Luca. En we zien hem elke dag, en we gingen hem opzoeken&toevoegen op hyves 8D.
    Zoek je Crush gewoon op op hyves, en voeg hem toe?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 18:17 ]


    Smiling but close to tears.