• Quizletters, ik wil en moét jullie flirt tips gebruiken.
    Ik heb namelijk een crush en ik moet echt wat ondernemen, binnekort.
    Dus, drop hier je flirttechnieken, en wie weet leer je er zelf ook nog wat van.:Y)

    Flirt tips:
    1. Oké, zoek oogcontact. En als jij dan ziet dat hij kijkt en vlug weg kijkt, kijk dan zelf later nog een keer om te zien of hij zelf terug kijkt.
    2. Als er zich een situatie voordoet waarbij je in staat bent om hem lang in de ogen te kijken, doe dat ook. En vergeet niet subtiel verleidelijk te glimlachen. Dat moet je zolang mogelijk vasthouden en dan gracieus wegkijken en je geinteresseerd met andere dingen bezig te houden, zoals praten tegen iemand die naast je staat.
    Zie wel dat je de eerste bent die wegkijkt.
    3. Glimlach veel, daardoor lijkt je gezicht meestal een stuk mooier. Het komt ook ontspannen over. Als je ziet dat de ander rust uitstraalt, word je zelf ook rustiger. Ook al ben jij op dat moment nog niet ontspannen, als hij dat wordt, wordt jij het ook wel.
    4. Trek geen ringen of armbandjes aan. Als je nerveus bent, ga je ermee zitten spelen. Dat vinden jongens meestal irritant en zij hebben ook aandacht nodig.
    5. Ga rechtop zitten. Dan zie je er geïnteresseerder en zelfverzekerder uit. Iemand die ineengekropen zit, wordt over het algemeen zielig gevonden.
    6. Zorg ervoor dat je je gezicht en lichaam mooi benadrukt. Dat is op zich geen flirt, maar dat zorgt ervoor dat je al een stuk minder je best hoeft te doen. haha.
    7. Neem initiatief. Iedereen kickt op initiatief. Meisjes willen dat jongens initiatief nemen, maar andersom ook.
    8. Geef complimentjes.
    9. Wees vrolijk (niet hyper!), ongelukkige mensen zijn niet aantrekkelijk.
    10. Wees jezelf!
    11. Als je niets meer te zeggen hebt, ga dan weg voor je domme uitspraken gaat doen. (Bv. 'Eh, ik hou van appels, jij ook?') + dat maakt je mysterieus.
    12. Kruis je armen niet, dat komt over alsof je geen contact wil.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 22:24 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @ Dealer: I will. Als ik het onthoud :']

    ONtopic: Ik snap niet dat jongens vaak 'bitcherige' meiden leuk vinden. Ik vind het knap vervelend, net zoals ik macho-jongens vervelend vind. Ik ben nu eenmaal van mezelf geen bitch en zal dat ook niet worden.
    Misschien denken ze wel dat ze zulke meisjes makkelijker in bed kunnen krijgen. Sukkels.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    @ Dealer: I will. Als ik het onthoud :']

    ONtopic: Ik snap niet dat jongens vaak 'bitcherige' meiden leuk vinden. Ik vind het knap vervelend, net zoals ik macho-jongens vervelend vind. Ik ben nu eenmaal van mezelf geen bitch en zal dat ook niet worden.
    Misschien denken ze wel dat ze zulke meisjes makkelijker in bed kunnen krijgen. Sukkels.


    Die jongens doen het vaak alleen maar om seks, maar als ze iemand tegen komen die niet zo'n pussy is kunnen ze die nooit krijgen, omdat ze het wordt 'player' op hun voorhoofd hebben staan. Of seksspuitautomaat

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 21:07 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Om heel even terug te komen op dat MSN...
    Ik ben dus echt totaal niet interessant op msn O.o
    Ik ben best spontaan van mezelf en van zo'n beeldscherm voor me krijg ik gewoon niet veel inspiratie. Ik gebruik msn eigenlijk alleen om af te spreken met mensen >.<
    Maar je hebt ook van die vieze pedo's enzo op internet die op hyves ofzo ineens tegen je gaan praten O.o
    Als ik in een kroeg ofzo staan, zullen ze echt meteen merken dat ik me niet om laat praten. Dan ga ik gewoon kortaf doen (:

    Ohja. Zegt een vriendin van mij dat ik supervaak flirt met mensen O.o
    ONBEWUUUST!

    Ohja. Ik heb nog een leuke tip, maar ik zou hem er maar niet bijzetten (: Als je een beetje tipsy bent, durf je meer dingen en jongens vinden dat speelse gedrag dat je dan vertoont ontzettend... opwindend...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    @ Zaitsev
    Die bitcherige meisjes zie ik vaak als breezersletjes. En ja, die gaan vaak verder dan zoenen, en zo.
    Dus hé, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
    @Chiyo
    Ik ben juist leuker op msn. Daar heb ik sneller een antwoord klaar, en ben ik grappiger. In het echt klap ik dicht en sta ik met een mond vol tanden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    - Wees vrolijk (niet hyper!), ongelukkige mensen zijn niet aantrekkelijk.
    - Wees jezelf!
    - Als je niets meer te zeggen hebt, ga dan weg voor je domme uitspraken gaat doen. (Bv. 'Eh, ik hou van appels, jij ook?') + dat maakt je mysterieus.
    - Kruis je armen niet, dat komt over alsof je geen contact wil.


    Op meer kan ik nu even niet komen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Danku! (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een hele belangrijke:
    Claim hem niet!
    Een ander meisje en ik waren allebei op dezelfde jongen. Verschil van aanpak was dat zij hem constant achterna liep en leuk probeerde te doen.
    Nu is hij mijn vriendje en ik weet dat hij daardoor alleen al op haar was afgeknapt. :)
    SUCCES GIRL :D


    ars moriendi

    Nou dat zijn toch al wel genoeg tips? :'D Ik flirt altijd onbewust.


    -

    Nou eigenlijk heb je het hele gedoe hierboven al beschreven. Je weet het wel ;)
    Nu alleen nog toepassen : P


    Protect me from what I want

    Genius schreef:
    Nou dat zijn toch al wel genoeg tips? :'D Ik flirt altijd onbewust.

    Ik volgens een vriendin van mij ook.
    En daarbij komt dat ik niet echt het idee heb dat ik met mijn vriend aan het flirten was toen hij nog niet mijn vriend was.
    Maar als ik zo achteraf terugdenk :$ Damn, dan ben ik echt een erge flirtster


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Ik volgens een vriendin van mij ook.
    En daarbij komt dat ik niet echt het idee heb dat ik met mijn vriend aan het flirten was toen hij nog niet mijn vriend was.
    Maar als ik zo achteraf terugdenk :$ Damn, dan ben ik echt een erge flirtster

    Hahaha. Ik wou dat ik dat kon!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Chiyo schreef:
    (...)
    Ik volgens een vriendin van mij ook.
    En daarbij komt dat ik niet echt het idee heb dat ik met mijn vriend aan het flirten was toen hij nog niet mijn vriend was.
    Maar als ik zo achteraf terugdenk :$ Damn, dan ben ik echt een erge flirtster

    Hahaha ja precies. Dat heb ik ook :'D Ik had het laatst met mijn vriend over toen we nog niet met elkaar gingen en dan was ik zo aan het flirten met hem toen :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha ja precies. Dat heb ik ook :'D Ik had het laatst met mijn vriend over toen we nog niet met elkaar gingen en dan was ik zo aan het flirten met hem toen :')

    Het was carnaval en hij had zo'n lolita-outfit aan. Dus hij leek echt op een vrouw. Toen kneep ik voor de grap in zijn kont en zei: "Rawrr, kom je hier vaker." Wij helemaal lachen. Op een gegeven moment hij: "I have the power to do this." Grijpt hij naar mijn tieten. (dat klinkt trouwens heel raar, maar dat is iets van onze vriendengroep sinds de zomer)
    Nja, en toen was het heel de avond met uitgaan steeds aanraken enzo en steeds schattig lachen, oogcontact zoeken, dicht op hem gaan staan enzo.
    En uitlokken. Hem zo dichtbij krijgen en dan een heel klein beetje je lippen tuiten. Echt maar heel lichtjes.
    En als je eenmaal gezoend hebt, dan... zittie voor het grootste gedeelte wel in je zak. Dan moet je het alleen nog een tweede keer proberen om er zeker van te zijn. Tweede keer als in: de volgende keer dat je hem ziet.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 23:02 ]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dealer schreef:
    (...)
    Hahaha. Ik wou dat ik dat kon!

    Gaat vanzelf. In ieder geval heb ik daar het volste vertrouwen in. Ik denk alleen dat je gewoon een paar keer uit moet zijn geweest (en daar ben je volgens mij nog wat te jong voor?). Dan leer je vanzelf een beetje meer te socializen.

    NOG EEN TIP:

    Als je niet zeker weet of je flirttechnieken werken, probeer het dan eerst op een jongen uit waar je zelf niets in ziet. Als je ongeveer/zeker weet dat hij wel iets in jou ziet, zal hij daar vast op reageren... Als hij niets in je ziet, zal hij je raar aankijken, omdat hij duidelijk doorheeft dat je met hem probeert te flirten. Conclusie: plan geslaagd.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Sowieso is flirten met een jongen die je niet leuk vindt makkelijker, omdat je dan toch niet zo nerveus bent over zijn reactie.
    Al zul je bij iemand die je leuk vind ongetwijfeld een stuk leuker flirten (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.