• Quizletters, ik wil en moét jullie flirt tips gebruiken.
    Ik heb namelijk een crush en ik moet echt wat ondernemen, binnekort.
    Dus, drop hier je flirttechnieken, en wie weet leer je er zelf ook nog wat van.:Y)

    Flirt tips:
    1. Oké, zoek oogcontact. En als jij dan ziet dat hij kijkt en vlug weg kijkt, kijk dan zelf later nog een keer om te zien of hij zelf terug kijkt.
    2. Als er zich een situatie voordoet waarbij je in staat bent om hem lang in de ogen te kijken, doe dat ook. En vergeet niet subtiel verleidelijk te glimlachen. Dat moet je zolang mogelijk vasthouden en dan gracieus wegkijken en je geinteresseerd met andere dingen bezig te houden, zoals praten tegen iemand die naast je staat.
    Zie wel dat je de eerste bent die wegkijkt.
    3. Glimlach veel, daardoor lijkt je gezicht meestal een stuk mooier. Het komt ook ontspannen over. Als je ziet dat de ander rust uitstraalt, word je zelf ook rustiger. Ook al ben jij op dat moment nog niet ontspannen, als hij dat wordt, wordt jij het ook wel.
    4. Trek geen ringen of armbandjes aan. Als je nerveus bent, ga je ermee zitten spelen. Dat vinden jongens meestal irritant en zij hebben ook aandacht nodig.
    5. Ga rechtop zitten. Dan zie je er geïnteresseerder en zelfverzekerder uit. Iemand die ineengekropen zit, wordt over het algemeen zielig gevonden.
    6. Zorg ervoor dat je je gezicht en lichaam mooi benadrukt. Dat is op zich geen flirt, maar dat zorgt ervoor dat je al een stuk minder je best hoeft te doen. haha.
    7. Neem initiatief. Iedereen kickt op initiatief. Meisjes willen dat jongens initiatief nemen, maar andersom ook.
    8. Geef complimentjes.
    9. Wees vrolijk (niet hyper!), ongelukkige mensen zijn niet aantrekkelijk.
    10. Wees jezelf!
    11. Als je niets meer te zeggen hebt, ga dan weg voor je domme uitspraken gaat doen. (Bv. 'Eh, ik hou van appels, jij ook?') + dat maakt je mysterieus.
    12. Kruis je armen niet, dat komt over alsof je geen contact wil.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 22:24 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat ga ik onthouden. En dat meen ik ook nog _O_
    Als ik aan een praktisch wildvreemde kan zeggen dat z'n haar goed is, lukt dit ook wel :'D

    Hahaa, vertel wanneer je het hebt gezegd, oké?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Soms is verliefd zijn zo ongelooflijk kut.
    Echt, ik word gek.
    Ik vind het ook zo stom dat mensen niet gewoon kunnen zeggen: 'ik vind je leuk.'
    Maar al dat gedoe eromheen maakt dat gewoon niet mogelijk en daarom zitten veel mensen (waaronder ik) in verwarring.
    (nerd)


    Precies! Er is een groep meisjes die van mijn verliefdheid afweten en als hij voorbijloopt dan wijzen ze naar hem en roepen ze mijn naam, en dan kijkt hij vreselijk geïrriteerd. Dan voel ik me nog onzekerder.


    All this dampness is damp.

    Zaitsev schreef:
    Ja, dit is nu es een nuttig topic (baby)
    Ik blijf hier nog effe rondhangen, ghehehe.


    Happiness hit her like a train on a track

    Spaceship schreef:
    (...)

    Precies! Er is een groep meisjes die van mijn verliefdheid afweten en als hij voorbijloopt dan wijzen ze naar hem en roepen ze mijn naam, en dan kijkt hij vreselijk geïrriteerd. Dan voel ik me nog onzekerder.

    Gelukkig doen mijn vriendinnen dat niet, anders zouden ze het eind van de schooldag niet halen, ghehe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Typisch: HIJ is online maar ik durf geen hoi te zeggen. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Crimineel schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit, die gozer bij mij op school kent mij ook niet, maar ik hoorde z'n naam, en ik vind z'n naam lekker: Luca. En we zien hem elke dag, en we gingen hem opzoeken&toevoegen op hyves 8D.
    Zoek je Crush gewoon op op hyves, en voeg hem toe?

    Je komt toch niet uit (de buurt van) Alkmaar, hè x'D
    Een vriendin van mij heeft het namelijk te vaak over een Luca gehad >.<


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dealer schreef:
    Typisch: HIJ is online maar ik durf geen hoi te zeggen. ._.

    Aahw, how cute <3
    Heb ik ook wel eens last van gehad.
    Als je maar niet zoals ik ben, dat als je tegen hem gaat praten teveel durft te zeggen. Alstie dan voor je staat en je blijkt een stuk verlegener, weet hij ook niet meer wat ie van je moet denken. Doe het dus maar rustig aan (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Aahw, how cute <3
    Heb ik ook wel eens last van gehad.
    Als je maar niet zoals ik ben, dat als je tegen hem gaat praten teveel durft te zeggen. Alstie dan voor je staat en je blijkt een stuk verlegener, weet hij ook niet meer wat ie van je moet denken. Doe het dus maar rustig aan (:

    Maar na hoi komt er alles goed en na alles goed komt ja met mij ook.
    En dan..
    Nossink.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gewoon jezelf zijn en lief naar hem lachen ofzo.. :']
    Mja, volgensmij zien jongens mij gewoon als het meisje dat veel lol, hoge cijfers en grote tieten heeft. x.x
    En dat is niet zo fijn.. mja, ik ben niet opzoek naar een vriendje ofzo. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Chiyo schreef:
    (...)
    Je komt toch niet uit (de buurt van) Alkmaar, hè x'D
    Een vriendin van mij heeft het namelijk te vaak over een Luca gehad >.<


    Nee, haha.
    uit de buurt van Rotterdam. 8D


    Smiling but close to tears.

    Sway schreef:
    (...)

    wel, dan leer je hem kennen ;D
    Meh, how D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Zaitsev schreef:
    @ Chiyo: Ghaha, die laatste werkt x']
    Ik heb eens iemand in een spontane bui gezegd: Jij hebt mooi haar, die kerel helemaal blij: 'Jij ook.' En op 't laatst ging ie me omhelzen. Daar maken mensen echt snel een gewoonte van =='
    (ben niet zo van het omhelzen, behalve bij mensen die ik ken zeg maar...) Maargoed, was toch wel lijp :']


    Hahah x'D Iedereen vind complimentjes krijgen toch ook gewoon leuk. Als ik een complimentje krijg, begin ik ook helemaal te glunderen. Volgens mij heeft iedereen dat toch wel >.<
    Nja. Jongens zitten net zoals wij in elkaar, alleen zij reageren er duidelijker op (:


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dealer schreef:
    (...)
    Maar na hoi komt er alles goed en na alles goed komt ja met mij ook.
    En dan..
    Nossink.

    Ga hem wat vragen stellen ofzo. Gesprek gaande houden. Zegmaar op een subtiele manier dingen vragen die je van hem wil weten.
    Of ga zoiets vragen van: "Ik wil eigenlijk een nieuwe sport gaan doen, maar ik weet eigenlijk niets. weet jij een leuke sport voor mij?"
    Kom je sportief over ^-^ hahah x'D

    En ik ga nu sporten -_-" En heb daar helemaal geen zin in -_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    (...)
    Ga hem wat vragen stellen ofzo. Gesprek gaande houden. Zegmaar op een subtiele manier dingen vragen die je van hem wil weten.
    Of ga zoiets vragen van: "Ik wil eigenlijk een nieuwe sport gaan doen, maar ik weet eigenlijk niets. weet jij een leuke sport voor mij?"
    Kom je sportief over ^-^ hahah x'D

    En ik ga nu sporten -_-" En heb daar helemaal geen zin in -_-"

    Hmm, ik was te schijterig dus ik heb gezegd dat ik nog aan scheikunde presentatie moest werken -is waar-. En ik heb nu spijt want ik zie dat ie offline is nu. ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je moet hem plagen, veel grapjes maken en zo langzaam je boodschap duidelijk maken. Gewoon veel interesse tonen, praten, hem laten zien hoe leuk jij bent! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.