• Quizletters, ik wil en moét jullie flirt tips gebruiken.
    Ik heb namelijk een crush en ik moet echt wat ondernemen, binnekort.
    Dus, drop hier je flirttechnieken, en wie weet leer je er zelf ook nog wat van.:Y)

    Flirt tips:
    1. Oké, zoek oogcontact. En als jij dan ziet dat hij kijkt en vlug weg kijkt, kijk dan zelf later nog een keer om te zien of hij zelf terug kijkt.
    2. Als er zich een situatie voordoet waarbij je in staat bent om hem lang in de ogen te kijken, doe dat ook. En vergeet niet subtiel verleidelijk te glimlachen. Dat moet je zolang mogelijk vasthouden en dan gracieus wegkijken en je geinteresseerd met andere dingen bezig te houden, zoals praten tegen iemand die naast je staat.
    Zie wel dat je de eerste bent die wegkijkt.
    3. Glimlach veel, daardoor lijkt je gezicht meestal een stuk mooier. Het komt ook ontspannen over. Als je ziet dat de ander rust uitstraalt, word je zelf ook rustiger. Ook al ben jij op dat moment nog niet ontspannen, als hij dat wordt, wordt jij het ook wel.
    4. Trek geen ringen of armbandjes aan. Als je nerveus bent, ga je ermee zitten spelen. Dat vinden jongens meestal irritant en zij hebben ook aandacht nodig.
    5. Ga rechtop zitten. Dan zie je er geïnteresseerder en zelfverzekerder uit. Iemand die ineengekropen zit, wordt over het algemeen zielig gevonden.
    6. Zorg ervoor dat je je gezicht en lichaam mooi benadrukt. Dat is op zich geen flirt, maar dat zorgt ervoor dat je al een stuk minder je best hoeft te doen. haha.
    7. Neem initiatief. Iedereen kickt op initiatief. Meisjes willen dat jongens initiatief nemen, maar andersom ook.
    8. Geef complimentjes.
    9. Wees vrolijk (niet hyper!), ongelukkige mensen zijn niet aantrekkelijk.
    10. Wees jezelf!
    11. Als je niets meer te zeggen hebt, ga dan weg voor je domme uitspraken gaat doen. (Bv. 'Eh, ik hou van appels, jij ook?') + dat maakt je mysterieus.
    12. Kruis je armen niet, dat komt over alsof je geen contact wil.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 22:24 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wees jezelf, en niet te veel giechelen. Dat vinden jongens irritant en vooral weird.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet zijn naam niet. 8D

    Ik moet naar de WC :B


    I live for the applause, you will die for it.

    Onderbroek schreef:
    Leer het mij ook plies.

    Inderdaad, eigenlijk is het wel leuk dat we allemaal tips krijgen, maar of we het gaan doen. ._.
    Ik ben echt een schijtwijf.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Inderdaad, eigenlijk is het wel leuk dat we allemaal tips krijgen, maar of we het gaan doen. ._.
    Ik ben echt een schijtwijf.
    Zijn we samen schijtwijven ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...)No, echt niet D: Hij kent me niet eens. Hehe.


    wel, dan leer je hem kennen ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Scarecrow schreef:
    (...)Zijn we samen schijtwijven ;x

    Jeeeej, gezellig haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heb hetzelfde probleem. Maar ik durf geen initiatief te nemen..
    - Maak oogcontact
    - Glimlach naar hem
    - Kijk net iets te lang
    - Praat met hem, maar begin simpelweg met 'Hallo', Dat is het beste wat je kunt doen.
    - Als je met hem aan de telefoon zit, lach dan, ook al ziet hij je niet, je stem klinkt vrolijker

    Maar het belangrijkste is dat je jezelf blijft. (:


    All this dampness is damp.

    Wees jezelf, dat is de belangrijkste (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dealer schreef:
    (...)
    Inderdaad, eigenlijk is het wel leuk dat we allemaal tips krijgen, maar of we het gaan doen. ._.
    Ik ben echt een schijtwijf.

    Ik ben ook een schijtwijf, maar op de een of andere manier vinden jongens dat wel leuk en schattig.

    Ik denkt dat de beste flirttip is om gewoon jezelf te blijven..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik ben ook een schijtwijf, maar op de een of andere manier vinden jongens dat wel leuk en schattig.

    Ik denkt dat de beste flirttip is om gewoon jezelf te blijven..

    Ja, dat hoorde ik ook van een goede vriend van mij. Hij geeft altijd dingen door waar de jongens het over hebben en zo :3
    Maar ik ben ook bang dat ie me niet leuk gaat vinden, juist omdat ik mezelf ben.
    Ik weet, als ie je niet leuk vind om wie je bent heeft het geen zin meer, maar ik ben echt verliefd op hem. Echt echt echt verliefd. ;3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Ja, dat hoorde ik ook van een goede vriend van mij. Hij geeft altijd dingen door waar de jongens het over hebben en zo :3
    Maar ik ben ook bang dat ie me niet leuk gaat vinden, juist omdat ik mezelf ben.
    Ik weet, als ie je niet leuk vind om wie je bent heeft het geen zin meer, maar ik ben echt verliefd op hem. Echt echt echt verliefd. ;3


    Hmmm.. Misschien moet je eerst jezelf zijn en dan, als hij je niet leuk vind, iemand anders zijn? Neen, sorry. Dat al zeker niet. Ik ben ook hopeloos verliefd. Maar ik denk dat hij mijn naam amper kent, hij zei wel (op netlog -_-) dat hij me mooi vond. Maar daar geloof ik zelf niets van.


    All this dampness is damp.

    Dealer schreef:
    (...)
    Ja, dat hoorde ik ook van een goede vriend van mij. Hij geeft altijd dingen door waar de jongens het over hebben en zo :3
    Maar ik ben ook bang dat ie me niet leuk gaat vinden, juist omdat ik mezelf ben.
    Ik weet, als ie je niet leuk vind om wie je bent heeft het geen zin meer, maar ik ben echt verliefd op hem. Echt echt echt verliefd. ;3


    ik zou zeggen als je echt echt echt verliefd bent dat je wel iets moet doen. En als hij je niet leuk vind is hij je waarschijnlijk ook gewoon niet waard ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Spaceship schreef:
    (...)

    Hmmm.. Misschien moet je eerst jezelf zijn en dan, als hij je niet leuk vind, iemand anders zijn? Neen, sorry. Dat al zeker niet. Ik ben ook hopeloos verliefd. Maar ik denk dat hij mijn naam amper kent, hij zei wel (op netlog -_-) dat hij me mooi vond. Maar daar geloof ik zelf niets van.

    Soms is verliefd zijn zo ongelooflijk kut.
    Echt, ik word gek.
    Ik vind het ook zo stom dat mensen niet gewoon kunnen zeggen: 'ik vind je leuk.'
    Maar al dat gedoe eromheen maakt dat gewoon niet mogelijk en daarom zitten veel mensen (waaronder ik) in verwarring.
    (nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @ Chiyo: Ghaha, die laatste werkt x']
    Ik heb eens iemand in een spontane bui gezegd: Jij hebt mooi haar, die kerel helemaal blij: 'Jij ook.' En op 't laatst ging ie me omhelzen. Daar maken mensen echt snel een gewoonte van =='
    (ben niet zo van het omhelzen, behalve bij mensen die ik ken zeg maar...) Maargoed, was toch wel lijp :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Dealer schreef:
    (...)
    Soms is verliefd zijn zo ongelooflijk kut.
    Echt, ik word gek.
    Ik vind het ook zo stom dat mensen niet gewoon kunnen zeggen: 'ik vind je leuk.'
    Maar al dat gedoe eromheen maakt dat gewoon niet mogelijk en daarom zitten veel mensen (waaronder ik) in verwarring.
    (nerd)

    Dat ga ik onthouden. En dat meen ik ook nog _O_
    Als ik aan een praktisch wildvreemde kan zeggen dat z'n haar goed is, lukt dit ook wel :'D


    No growth of the heart is ever a waste