• Ik had gisteravond een story gelezen, maar ben vergeten een bladwijzer te gebruiken en ben nu dus weer een story kwijt... --' Voor de zoveelste keer. Nou kan je hier op Q. niet even gauw een story vinden want er zijn er duizenden, dus hoop ik dat iemand kan helpen.

    De hoofdpersoon heette Stacey, heeft vroeger iets met Tom kaulitz gehad en komen elkaar weer tegen omdat haar tourbus en van TH niet verder kunnen rijden door een sneeuwstorm. Effe wat hoofdstukken verder gaat Stacey op vakantie naar de Canarische Eilanden en komt daar een jongen tegen, ben effe zijn naam kwijt. Maar die schijnt met allemaal meisjes te gaan die daar als toerist zijn. Ondertussen heeft Tom een suprise party voor haar verjaardag geregeld en komt ze huilend binnen omdat ze dat van die jongen ontdekt heeft.

    Nou dit was het wel zo'n beetje... Weet iemand de titel? Of de username van degene die dit verhaal schrijft? Alvast bedankt!

    neen sorry, maar alsje het weet wil je het dan zeggen, want ik wel hem ook wel lezen :Y)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    neen sorry, maar alsje het weet wil je het dan zeggen, want ik wel hem ook wel lezen :Y)


    Whaha, ik zal het melden als ik erachter ben :Y).

    hahahaha ik heb de serie, ik was de toevallig ook aan het lezen en toen dacht ik opeens weer aan je topic xd dat is egt toevallig xd

    http://www.quizlet.nl/stories/15624/tom-kaulitz-and-my-story-about-him/


    And all the girls in the front row scream your name.