• Kakkers?
    Like ik ben ook een kakker, dat is tenminste wat ze hier zeggen. Je kan er niets aandoen waar je geboren wordt, dus waarom mensen beoordelen alleen om hun 'status' of 'imago', sorry hoor maar ik kan daar dus echt niet tegen. Hier is iedereen altijd zo van 'Ja, ze scholden me uit voor emo boehoehoeee.' Nou sorry dan hoor, maar waarom mag ik dan wel uitgescholden worden voor huppel en kakker?

    Ja dit moest ik even kwijt.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind je pas een kakker, als je aan hockey of golf doet.
    Jij bent geen kakker, vind ik. (flower)


    Smiling but close to tears.

    Ja, ik ben ook een kakker volgens sommige mensen. Omdat ik zo een gooische R heb. Dat is echt de meest logische reden ook xD


    Life is hard and then we die

    Wat bedoel je juist met kakker? ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Crimineel schreef:
    Ik vind je pas een kakker, als je aan hockey of golf doet.
    Jij bent geen kakker, vind ik. (flower)
    mijn vriendinnen hockey'en bijna allemaal, dat maakt je nog geen kakker


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben ook een huppel want ik draag Gstar haha :9~.


    when words fail, music speaks.

    Kakker zijn ligt in mijn ogen niet zozeer aan waar je vandaan komt, maar waar je je naar gedraagt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, mij noemen ze kakker en barbiepop op school. (wat ik helemaal niet ben, zeker omdat ik vaak rokjes draag en hoge hakken xd like; wtf, mag dat niet?)

    Ik ben het met je eens.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 16:42 ]


    You can run but not hide

    Tranquillity schreef:
    Wat bedoel je juist met kakker? ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb alleen iets tegen kakkers als ze alleen om spullen geven, en niet om personen (krul)
    Maar volgens mij ben jij helemaal niet zo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    Ja, ik ben ook een kakker volgens sommige mensen. Omdat ik zo een gooische R heb. Dat is echt de meest logische reden ook xD
    ik heb een gooische R, geen twents accent zoals de meesten of noujka nauwelijks. Ik woon in een 'kak' buurt en ik zie er gewoon graag goed en verzorgd uit. Ik heb ook wel veel spullen maar aan de meeste heb ik mee betaald, maar dat hoor je niet bij mij op school. Nee, Nicol heeft altijd alles van haar pappie en mammie gehad en daarom ben ik dus een kakker en een verwend nest en alles volgens iedereen ;x.


    We can only learn to love by loving.

    Hosselaar schreef:
    Ik ben ook een huppel want ik draag Gstar haha :9~.
    Hoi lekkere huppel, vriendinnetjes zijn. -joke IBF<3-


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind je pas een kakker als je ook echt praat als een kakker. Zo heel deftig.
    En jij bent geen kakker maar een huppel dan hoor. (cat) En in dat geval hou ik van huppels. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vandaal schreef:
    (...) Hoi lekkere huppel, vriendinnetjes zijn. -joke IBF<3-
    Hoi andere lekkere huppel, we zijn al beste intervriend vriendinnetjes hahah :9~


    when words fail, music speaks.

    Terrorist schreef:
    Ik vind je pas een kakker als je ook echt praat als een kakker. Zo heel deftig.
    En jij bent geen kakker maar een huppel dan hoor. (cat) En in dat geval hou ik van huppels. (cat)
    haha zo praat ik, maar niet heel overdreven. alleen die R. zo rollend.


    We can only learn to love by loving.

    Hosselaar schreef:
    (...)Hoi andere lekkere huppel, we zijn al beste intervriend vriendinnetjes hahah :9~
    das waar <333


    We can only learn to love by loving.