• Kakkers?
    Like ik ben ook een kakker, dat is tenminste wat ze hier zeggen. Je kan er niets aandoen waar je geboren wordt, dus waarom mensen beoordelen alleen om hun 'status' of 'imago', sorry hoor maar ik kan daar dus echt niet tegen. Hier is iedereen altijd zo van 'Ja, ze scholden me uit voor emo boehoehoeee.' Nou sorry dan hoor, maar waarom mag ik dan wel uitgescholden worden voor huppel en kakker?

    Ja dit moest ik even kwijt.


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...)
    mijn vriendinnen hockey'en bijna allemaal, dat maakt je nog geen kakker


    Haha dat bedoel ik toch ook niet.
    Ik kan het zegmaar niet uitleggen, bij mij op school lopen een paar van die kinders die aan hockey doen, en ze doen aan scouting enzo.
    Maar ik weet niet waarom ik hun kakkers vind, maar ik denk dat dat komt door hun gedrag.


    Smiling but close to tears.

    Vandaal schreef:
    (...) haha zo praat ik, maar niet heel overdreven. alleen die R. zo rollend.

    haha dude ik kan niet eens normaal de R zeggen. (cat) Ik praat als een Rotterdammer. (nerd)
    En jij bent een halve kakker. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vandaal schreef:
    (...) das waar <333
    Hihi never let you go<3.


    when words fail, music speaks.

    Lucidity schreef:
    Kakker zijn ligt in mijn ogen niet zozeer aan waar je vandaan komt, maar waar je je naar gedraagt.

    daar geef ikje honderd 100% gelijk in


    BOE!!!! schrok je?!

    Als je kan poepen, ben je een kakker.
    Grapje, ff serieus.
    Een kakker is gewoon een stereotype.
    Dat je aan golf meedoet of elke keer Polo shirts aanhebt en ABN-Nederlands spreekt, maakt je geen 'kakker'. Misschien ben je wel de grootse G van het schoolplein met allemaal matties om je heen.
    In mijn ogen ben je gewoon een persoon die een voorliefde heeft voor een bepaalde sport en gewoon bepaalde shirts fijn vind zitten.
    Je wordt niet geclassifiseerd als kakker, je bent gewoon een mens.
    Just my opinion. x'D

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 16:51 ]


    I've got your back like a bra strap.

    Tranquillity schreef:
    Wat bedoel je juist met kakker? ;x


    I need you like a heart needs a beat

    Tranquillity schreef:
    Wat bedoel je juist met kakker? ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Ik zeg nooit 'kakker' of 'huppelkut' tegen iemand. Je kan er idd niets aan doen waar je geboren bent & de mensen die dat zeggen zijn gewoon jaloers.


    None but ourselves can free our minds.

    Nou ik zeg stiekem ook wel huppelkut, maar dan niet als kakker ofzo bedoeld, maar echt van die meiden die een bitchfit houden als één millimeter van hun nagel gebroken is.


    I've got your back like a bra strap.

    ach, vooroordelen zijn er altijd =3

    musicjunkie schreef:
    Nou ik zeg stiekem ook wel huppelkut, maar dan niet als kakker ofzo bedoeld, maar echt van die meiden die een bitchfit houden als één millimeter van hun nagel gebroken is.

    Kakkers zijn die populaire tutjes die gewoon dom zijn en een grote mond hebben en gewoon denken dat ze de beste zijn + de hele wereld bij elkaar schreeuwen als ze praten -Want ze kunnen niet normaal praten-. Daarbij zijn het gewoon kutkoters. En altijd van die dure kleding hebben ofzo en aandacht nodig hebben van docenten. Tenminste, zo zijn die bij mij in de klas. Heb medelij .___.

    Maar jij niet C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik haat hokjes. Ik haat/hou/mag iemand als ik die persoon aardig vind. Maakt niet uit welke stijl/hoe je praat/of je verwend bent enzovoort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wou ooit op hockey, maar toen bleek dat zowat die hele groep waar ik op school ruzie mee had daar op zat dacht ik: Lamaarzitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je bent toch geen kakker (kakker is toch snob hé? Of zoals in mijn gemeente vooral het geval is: Franse kak) als je veel geld verdiend? Pas als je denkt dat je het bent en daarom mensen begint uit te schelden, geen respect hebt voor mensen met minder geld,... Dus ik vind je geen kakker?


    Only losers can act the way you do