• De stelling van vandaag luidt:
    Beter verwend dan verwaarloosd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    haat aan allebei?


    Alis volat propriis

    Hmm. Ik ben het eens én oneens, maar dan moet ik weer al m'n argumenten uit de kast halen. -zucht-

    Nou, goed. Ik ben voor omdat je altijd beter van teveel aandacht uit kan gaan, dan dat je zowel geestelijk als lichamelijk word verwaarloosd.

    Máár.. (Ja er is een -maar-). Als iemand vanaf z'n geboorte al enorm wordt verwend, is diegene niets anders gewend, en neemt diegene automatisch de normen en waarden over zoals hij/zij dat geleerd heeft. Dus: 'Werk hoeft niet, ik krijg wat ik wil', zulke instellingen. Maar die instellingen zijn niet goed. Want stel je voor dat ze echt met die instelling door het leven gaan, maar uiteindelijk toch diep in de schulden zitten etc. Dat wil je ook niet.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 17:43 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    als ik toch echt tussen die twee moet kiezen neem ik verwend

    Joselyne schreef:
    Ik heb liever geen van beide. Aan beide zitten voor en nadelen.


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Nee. Mensen die verwaarloosd zijn/worden zijn meestal sterker van geest, als ze dat doorstaan hebben. Die weten wat de slechte kanten van het leven zijn. VErwende mensen niet. Bijv.
    Verwende mensen kennen geen honger, die kennen trek. Verwende mensen geven andere geen kans, ze kennen geen (échte) pijn.
    Nouja, verwende mensen vind ik dus zo aso. :Y)


    dress me, i'm your mannequin.

    Ja Dòh.

    Verwend, zeker weten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kies voor verwend want ik (persoonlijk) denk dat iedereen uit de westerse wereld wel verwend is. Ik heb het niet over rotverwend want daartussen is een groot verschil maar ieder westers kind is verwend( ik ook !)
    [mijn mening =s]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 22:00 ]


    Make Bedtimestories come true !

    Thingies schreef:
    Als ik echt moet kiezen, zou ik toch liever verwend zijn. Ik heb liever te veel en te veel aandacht, dan te weinig.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Joselyne schreef:
    Ik heb liever geen van beide. Aan beide zitten voor en nadelen.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Geen van beide,
    verwende mensen krijgen alles van hun pappie en mammie.
    En verwaarloosde kinderen krijgen geen aandacht.

    Heb liever ertussen in.


    "Don't look back, you're not going that way."

    MrsBillieJoe schreef:
    als ik toch echt tussen die twee moet kiezen neem ik verwend


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Oké, nou.. ik ben best wel verwend. Maar ik gedraag me er niet na ofzo. Als ik iets van mijn ouders nodig heb krijg ik het, maar het is niet zo dat ik er mee te koop loop en dat ik bergen aandacht van ze krijg hoor. ö
    Dus, ik kies verwend.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Eens.


    *~* Proud Luxury *~*

    Verwend.
    beter dan verwaarloosd, denk ik.
    Nu zit ik er met mijn ouders tussenin.
    De ene keer geven ze me alles wat ik wil en de volgende week moet ik mezelf maar redden met eten en alles xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it