• Ik zag net een zin onder een foto van: 'I am strong when I am on youre shoulders.' Dan zit je in de 2de en dan kan je die fout toch wel zien? En zo zie ik er nog wel meer hoor ;x Ik irriteer me daar echt aan haha. Valt jullie dat ook op?


    when words fail, music speaks.

    Zulke fouten maakt mijn halve msnlijst. Ik kan me daar echt kapot aan ergeren en ik moet het altijd verbeteren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, zulke dingen vallen me altijd op en daar kan ik me ook behoorlijk aan irriteren. Ook als iemand gewoon tijdens het praten iets verkeerd zegt, zoals een fout tussen dan en als, haha :'D

    Ik ook haha. Engels is zeker niet mijn beste vak hoor maar sommigen maken echt zulke domme fouten ;x


    when words fail, music speaks.

    Ravel schreef:
    Zulke fouten maakt mijn halve msnlijst. Ik kan me daar echt kapot aan ergeren en ik moet het altijd verbeteren.


    Heb ik ook. ;O


    All this dampness is damp.

    I know.
    Zwaar irritant.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh nee, wat een ramp.

    Ravel schreef:
    Zulke fouten maakt mijn halve msnlijst. Ik kan me daar echt kapot aan ergeren en ik moet het altijd verbeteren.


    Hope goes lost but never dies.

    Die heb je ook zat op quizlet, hoor..


    ars moriendi

    als ik dat zie, dan MOET ik dat gewoon verbeteren, is een tick van me ofzo :') en er zitten er héél veel op quizlet/netlog/msn/hyves, alles, maar ik doe het alleen bij vrienden :)

    ik heb er geen last van xD

    Ik irriteer me daar niet aan maar vind het soms wel echt dom :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Daar irriteer ik me echt niet aan hoor, ik ken genoeg mensen die niet zo goed Engels kunnen. =]


    None but ourselves can free our minds.

    Oh, niet alleen op hyves hoor. Kuch.


    Life is hard and then we die

    Were so damn hawt baby. Nog zo'n leuke.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou wil ik niet lullig doen, maar ik heb hier op quizlet al vaak genoeg titels voorbij zien komen van stories met dat soort fouten.
    Of waar een a moet staan ineens een e staat.
    Ik maak zelf ook wel fouten in het engels, wat overigens meestal is omdat ik het te snel typ.
    Maar ik kan me er ook kapot aan ergeren, maar zeg er niets van, want dan ben ik weer de wijsneus -_-"

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 18:29 ]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.