• De stelling van vandaag luidt:
    Beter verwend dan verwaarloosd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    dat is een rare stelling, maar ik zou geen van beide kiezen. Als je teveel verwend wordt, weet je niet hoe het leventje later wordt. Maar als je dan weer verwaarloosdt word, gaat het voor jezelf niet zo goed.


    Go Fuck A Duck ='D

    eens


    Je moet worden wie je bent.

    Matix schreef:
    Verwend, als iemand me dan een goede klap in het gezicht geeft en me terug op aarde brengt :)


    Goeie :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    geen van beiden.. verwend zijn is niet echt goed, want dan leer je niet voor jezelf zorgen, maar verwaarloosd is ook niet fijn.. want dan heb je niemand om op te vertrouwen..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Tiss wel moeilijk om te kiezen verwaarloosd worden is niet leuk nee dat weet ik maat als je verwent ben is ook niet alles geweldig denk ik

    Dus ik zou het niet weten zit er liever tussenxD


    Never let anyone tell you that you can`t do something

    In feite is verwennen bij een kind ook een vorm van verwaarlozing (:

    Dat leert men bij gedragswetenschappen dus in feite stelt deze stelling niks voor.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    mm daar tussenin;)


    Never forget the things that make you smile

    Eens.
    Maar ik zou liever geen van beiden zijn. Verwaarloosd zijn is niet goed, maar helemaal verwend zijn ook niet,.


    Listen to what we're not saying..

    Joselyne schreef:
    Ik heb liever geen van beide. Aan beide zitten voor en nadelen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    BillBomm schreef:
    Ik heb daar geen mening over!
    -AlexAgnewMoment-



    hahahahaha ;D alex a. is geweldig
    en ik deel mijn mening met je dat we er geen mening over hebben xd


    And all the girls in the front row scream your name.

    Hahaha. Ik heb een shirt met die tekst erop >.<
    Natuurlijk verwend.
    Want je hoeft mensen maar in een bepaalde mate te verwennen. Ik ben snel blij, al krijg ik schijnbaar altijd teveel voor mekaar bij m'n pa >.< (niet op geldgebied ofzo, maar met dingen die die voor mij regelt)
    Verwaarloosd is gewoon niet goed. Mensen hebben aandacht nodig. Mensen verwen je met aandacht. Niet met cadeaus.
    Waarom denk je dat kinderen met workaholics als ouders verwaarloosd worden genoemd, ondanks de vele cadeautjes en geld?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 22:29 ]


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    allebij niks

    nee man

    Thingies schreef:
    Als ik echt moet kiezen, zou ik toch liever verwend zijn. Ik heb liever te veel en te veel aandacht, dan te weinig.

    liquore schreef:
    in beide gevallen kun je iets niet doen, als je verwent bent heb je waarschijnlijk geen idee wat werk is, en als je verwaarloost bent werk je je kapot en ken je geen leuke kanten van geld,

    heb dus liever geen van beide :)


    the same


    ' Nyctophilia '